Gå til innhold

Måned med ekstra utgifter

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne måneden ble en trang måned for meg. Tannlege, lege , resepter osv.  Og jeg bruker mer enn jeg tjener denne måneden. Har dere andre slike måneder? Jeg måtte ta av skattepengene som jeg fikk tilbake for å få økonomien til å gå opp. Litt surt men viktig. 

Anonymkode: 17ba6...cd3

Selvsagt varierer det hva man bruker. Noen ganger kan det bli langt mer enn man får utbetalt. Da er det viktig å ha litt i bakhånd, ellers får man "låne" av kredittkortet, men det er en farlig galei. Du er jo heldig som har skattepenger du kan bruke på det.

Fortsetter under...

AnonymBruker
14 minutter siden, Ekstra skrev:

Selvsagt varierer det hva man bruker. Noen ganger kan det bli langt mer enn man får utbetalt. Da er det viktig å ha litt i bakhånd, ellers får man "låne" av kredittkortet, men det er en farlig galei. Du er jo heldig som har skattepenger du kan bruke på det.

Jeg har ofte, som du kaller det, "lånt" av kredittkortet, og det har gått bra.  Hvis man har lite penger og må snu på hver krone er det farlig, for da vet man ikke når man kan betale tilbake.  Å bruke kredittkort for å betale det innen få måneder går an.  F.eks. når skattepenger eller feriepenger kommer.

Jeg forstår at man kan miste kontrollen, og da er man ille ute.

Anonymkode: 0859c...b07

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...