AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Jeg har det så i meg. Blir hissig og irritert helt ukontrollerbart. Dagen kan alltid være så god. Men så blir jeg bare plutselig irritert. Det kan være at jeg vil slappe av, ha fred etter jobb, men så kommer noen på døra eller noen ringer. Noen ganger er dette helt greit, mens jeg dessverre kan bli veldig rasende om jeg ikke vil det skal skje der og da. Ikke til folk, men inni meg. Det er mye lignende. Jeg irriterer meg over alt. Hvordan få et behagelig temperament? Det baller sånn på seg!! Når hjernen min først har bestemt seg for å bli irritert så finner jeg alltid noe! Ting jeg vanligvis ikke ville irritert meg over kan bli dødsirriterende. Går fra å være ekstremt hyggelig og ville snakke med folk til å ha utfordringer med å ikke slenge ut spydigheter. Anonymkode: 346c6...448 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/455326-j%C3%A6vla-hum%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.