Gå til innhold

Bråk fra russen ETTER 17.mai!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som er foreldre til russ som kan forklare hvorfor årets russ er enda dummere enn de tidligere russegenerasjonene?

Anonymkode: a8282...8e8

Det er en stor forbedring at feiringen ikke skjer før eksamen (som riktignok ble mer eller mindre avlyst i år), måtte det fortsette slik. I år selvfølgelig på grunn av pandemien, men det kunne gjerne bli en en ny vedvarende trend. Har selv én ungdom som fortsatt har russetiden foran seg... Det er jo helt høl i huet at feiringen vanligvis skjer før avsluttende eksamen.

Endret av Ekstra
Nicklusheletida
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som er foreldre til russ som kan forklare hvorfor årets russ er enda dummere enn de tidligere russegenerasjonene?

Anonymkode: a8282...8e8

Dette er fordi de startet å rulle etter 1 juni i år . 

Annonse

påskelilje

Jeg synes det er herlig med russen, jeg 😄 Synes de er mye mindre synlige enn det vi var. Jeg elsket å være russ! Hadde det SÅ gøy!

Da eldstemann var russ for to år siden var han omtrent ikke med på noen ting fordi han hadde så mange eksamener rundt 17.mai (2 på selve dagen, pluss på 18. gikk internasjonal skole),og så reiste han utenlands 19.mai.

I år hadde vi igjen russ, og jeg syntes det var trist at russetiden ble så amputert som den ble. Hun har likevel fått feiret en del, og jeg synes det er helt greit at de trekker det utover i juni.

AnonymBruker
Akkurat nå, påskelilje skrev:

Jeg synes det er herlig med russen, jeg 😄 Synes de er mye mindre synlige enn det vi var. Jeg elsket å være russ! Hadde det SÅ gøy!

Jeg var ikke russ. Hva er så morsomt med å kle seg ut i kjeledress og leke barnehage?

Anonymkode: f443f...37b

påskelilje
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ikke russ. Hva er så morsomt med å kle seg ut i kjeledress og leke barnehage?

Anonymkode: f443f...37b

Vi hadde det veldig gøy. Var en svær gjeng som var hjemme hos hverandre,  på båtturer og grilling,  kjørte rundt om natta, døgnet i 2 døgn, tok russeknuter, spilte musikk og sang. Fantastisk tid!

33 minutter siden, påskelilje skrev:

Vi hadde det veldig gøy. Var en svær gjeng som var hjemme hos hverandre,  på båtturer og grilling,  kjørte rundt om natta, døgnet i 2 døgn, tok russeknuter, spilte musikk og sang. Fantastisk tid!

Hva med drikking og klining i buskene? 😅

Annonse

Akkurat nå, påskelilje skrev:

Han jeg var forelska i, ville ikke ha meg 😥Men det var herlig å være forelska, frem til jeg skjønte at det ikke var gjensidig... 😁😍😥

Ja, noen ganger føles det som det var det tenårene dreide seg om. Glemt er de som evt. viste interesse.

Jeg synes russen virker mye roligere. Nå er det vel slutt på russeknuter for å drikke en kasse øl eller en helflaske sprit. Godt er det. Det er mindre skandaler og avisoverskrifter enn før (Mulige det bare er jeg som ikke har fulgt med).

Det året jeg var rus var det et problem at flokker av russ plyndret bensinstasjoner. Av andre høydepunkt fra nærområdet: En konkurranser hvor ei jente stappet en banan i f**** I samme konkurranse måtte gutta bære en ølflaske med rumpesprekken, åpne den med tennene og drikke. Det var også sex i det fri med tilskuere som heiet.

Ikke noe av dette er selvopplevd, men det ble drikking og klining. Selv vi som var skikkelige gutter kjørte buss uten førerkort. Nesten utenkelig nå. Folk var rett og slett mer rampete før.

påskelilje
9 timer siden, Grendel skrev:

Jeg synes russen virker mye roligere. Nå er det vel slutt på russeknuter for å drikke en kasse øl eller en helflaske sprit. Godt er det. Det er mindre skandaler og avisoverskrifter enn før (Mulige det bare er jeg som ikke har fulgt med).

Det året jeg var rus var det et problem at flokker av russ plyndret bensinstasjoner. Av andre høydepunkt fra nærområdet: En konkurranser hvor ei jente stappet en banan i f**** I samme konkurranse måtte gutta bære en ølflaske med rumpesprekken, åpne den med tennene og drikke. Det var også sex i det fri med tilskuere som heiet.

Ikke noe av dette er selvopplevd, men det ble drikking og klining. Selv vi som var skikkelige gutter kjørte buss uten førerkort. Nesten utenkelig nå. Folk var rett og slett mer rampete før.

Enig med deg. Russen er mye roligere enn før!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...