Gå til innhold

Når man ler men ikke vet hvorfor?

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Har dere opplevd å le uten å vite hvorfor? Syns på en måte alt blir så rart og så blir det morsomt, jeg begynner å le og le. Hadde sykepleieren på besøk og begynte sånn,måtte bare le men det var ikke noen spesiell grunn til det. Prøvde å ikke le med det gikk jo ikke hehe :D Og jeg snakket om min tante som døde i går, var ikke mye sorgtynget jeg nei. Selv om jeg inni meg syns det er trist. Kan det være medisinene har holdt inne latteren? Og nå kommer den ut? Eller opplever dere andre det også? Er det normalt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455344-n%C3%A5r-man-ler-men-ikke-vet-hvorfor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har dere opplevd å le uten å vite hvorfor? Syns på en måte alt blir så rart og så blir det morsomt, jeg begynner å le og le. Hadde sykepleieren på besøk og begynte sånn,måtte bare le men det var ikke noen spesiell grunn til det. Prøvde å ikke le med det gikk jo ikke hehe :D Og jeg snakket om min tante som døde i går, var ikke mye sorgtynget jeg nei. Selv om jeg inni meg syns det er trist. Kan det være medisinene har holdt inne latteren? Og nå kommer den ut? Eller opplever dere andre det også? Er det normalt?

Det har jeg aldri opplevd. 

Anonymkode: 20611...6fe

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg aldri opplevd. 

Anonymkode: 20611...6fe

Hm. Det er som når jeg gikk på ungdomsskolen, var sånn da og. Kunne begynne å le og le av ingenting, da kalte de det fnisealderen. Men er jo ikke i fnisealderen nå akkurat :D 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...