Gå til innhold

Press fra alle kanter


Glitter

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har kalt meg for et troll en gang da jeg fortalte at jeg ikke hadde noen venner eller familie og hadde det vondt. Dette gjorde du med nick.

Anonymkode: dd85e...22f

Jaha? På hvilken måte? Dette har jeg null minner om. Jeg tror på mennesker som sier de har det vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har kalt meg for et troll en gang da jeg fortalte at jeg ikke hadde noen venner eller familie og hadde det vondt. Dette gjorde du med nick.

Anonymkode: dd85e...22f

Men jeg vil oppfordre deg til å gi meg link til innlegget så kan jeg få oppfrisket hukommelsen og enten forklart hva jeg mente eller beklage at jeg tok feil. For jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i din anklage. 

Men jeg er ikke perfekt, og jeg har dårlig korttidshukommelse, så jeg er åpen for å ta i mot kritikk om jeg har trådt feil. :)

Likevel er det vel ikke innafor å slenge drit i meg som hevn. Jeg har definitivt ikke ment noe vondt med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du har det så tøft fortiden. Det er slitsomt å måtte kjempe så mye hele tiden for å holde det gående. Men du er ihvertfall heldig med at det virker som du får god hjelp :) noen ganger må man ta små skritt av gangen. Så lenge det går fremover er det jo det som teller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Glitter skrev:

Men jeg vil oppfordre deg til å gi meg link til innlegget så kan jeg få oppfrisket hukommelsen og enten forklart hva jeg mente eller beklage at jeg tok feil. For jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i din anklage. 

Men jeg er ikke perfekt, og jeg har dårlig korttidshukommelse, så jeg er åpen for å ta i mot kritikk om jeg har trådt feil. :)

Likevel er det vel ikke innafor å slenge drit i meg som hevn. Jeg har definitivt ikke ment noe vondt med det. 

Ja jeg ble faktisk veldig såret av den kommentaren. Å kalle folk troll er heller ikke innafor, uansett grunn. Hvis du ikke liker noe noen sier så er det bedre du bare overser det. Ihvertfall ikke svare stygt tilbake for da faller det bare tilbake på deg selv ass.

Anonymkode: dd85e...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg ble faktisk veldig såret av den kommentaren. Å kalle folk troll er heller ikke innafor, uansett grunn. Hvis du ikke liker noe noen sier så er det bedre du bare overser det. Ihvertfall ikke svare stygt tilbake for da faller det bare tilbake på deg selv ass.

Anonymkode: dd85e...22f

Jeg lurer nå fortsatt på hva det er jeg har sagt. Kan ikke stå for noe jeg ikke vet hva er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, Glitter skrev:

Jeg lurer nå fortsatt på hva det er jeg har sagt. Kan ikke stå for noe jeg ikke vet hva er. 

Som sagt så skrev du at jeg var et troll. Men dette er i grunn ikke noe jeg gidder å diskutere i en evighet.

Anonymkode: dd85e...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...