Gå til innhold

Dere som har hund(er)! :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lar du hunden din lukte, tisse og eventuelt gjøre fra seg i andres hage? 

Her jeg bor sliter vi med hundemøkk. I hagen. Det vil si at det er naboer her som går tur med hundene sine og lar dem gjøre fra seg i hagen, og langs veikanten (i hagen) uten at de gidder å plukke opp etter hunden sin.

Jeg har noen meninger om dette. Vi kan vel alle være enige om at det ikke er greit å forpeste andres tomt på den måten; det er respektløst og kan spre sykdommer. 

Men jeg er også av den formening (nå har jeg hatt hund selv i mange år altså ;) !) at man ikke skal la hunden tisse og drite i andres hage - uansett! Nei, eieren ønsker mest sannsynlig ikke at hunden din tisser der heller siden hundeurin er såpass sterkt at det kan drepe planter. Og det gjør det ofte også, hvis en hund har et "yndlingstre" den tisser på, vil treet ofte dø. 

Og når hunden gjør fra seg i hagen, på gresset, vil det ALLTID være igjen udelikate rester av dritt. 

Så bare en liten oppfordring: Hold hunden unna andres hage. Uansett om den bare skal tisse, og du plukker opp møkka! :)

Anonymkode: 40fce...d42

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455370-dere-som-har-hunder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 timer siden, Fionys skrev:

Det har hendt at jeg har vært fri for pudder og hunden min har gjort fra seg i innkjørselen til andre, da har jeg dratt tilbake å tatt det opp etter å ha vært hjemme og henter poser. Mine hunder får ikke gå inn i hagen til andre

Pudder? 

Bra det da, du høres ut som en ansvarlig hundeeier :) Her tror de alt er fritt vilt. 

Anonymkode: 40fce...d42

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455370-dere-som-har-hunder/#findComment-3981179
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...