Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Tarmtømming

Recommended Posts

AnonymBruker

Kan man oppnå rask tarmtømming med Movicol alene?

Anonymkode: 7059c...4f0

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det gikk over. Jeg bare, i noen perioder, tenner på tanken om å ha fullstendig tom mage og tarm. En merkelig fetisj. Etter nytelsen av tanken, forsvinner som oftest den tanken. Bare noen få ganger har jeg gjennomført.

Har lett etter beskrivelse av en slik fetisj. Er visst uvanlig. Fant til slutt en på youtube som hadde det likt.

Eva Sofie
Posted (edited)

Jeg har slitt med alvorlig obstipasjon over flere måneder og min erfaring er at skal du endelig få løst opp i svært kompakt avføring i tarm, bør 300 ml væske inn i tarmen og beholdes der så lenge som mulig (med andre ord klystér) og det er noe helvetes svineri spør du meg. Kun hatt det én gang, men måtte da til gjengjeld få det to ganger for å få ut tarminnholdet. Men jeg forstår at det ikke er noen medisinsk indikasjon for å tømme tarmen her, men en opplevelse av vellyst og det blir jo noe annet.

Edited by Eva Sofie

AnonymBruker
På 14.6.2020 den 22.42, AnonymBruker skrev:

Det gikk over. Jeg bare, i noen perioder, tenner på tanken om å ha fullstendig tom mage og tarm. En merkelig fetisj. Etter nytelsen av tanken, forsvinner som oftest den tanken. Bare noen få ganger har jeg gjennomført.

Har lett etter beskrivelse av en slik fetisj. Er visst uvanlig. Fant til slutt en på youtube som hadde det likt.

Når du sier fetisj, blir du liksom seksuelt opphisset av å føle at magen og tarmene er tomme? 

Anonymkode: 591e6...987