Gå til innhold

I DISSE KORONA-TIDER... Angående treningstider osv., for den som har mista jobben.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dagpenger. Fattig. Trening. Det er stikkord.

Jeg mener.. Jeg er hjemme, min ektefelle er hjemme. Ektefellen vil trene - PÅ DAGTID. Greit nok det assa, men ikke den dagen barnehageungen bestemte seg for å ha fridag hjemme? Jeg er syk i tillegg, nyser hele tiden, klør i hele systemet, føler meg dritt. 

Skjer med folk som bare bestemmer at nei, jeg driter i alt, jeg SKAL TRENE PÅ DAGTID. Selv om man har 3 timer på seg på kvelden, på å trene????

Anonymkode: da35b...831

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Hva er spørsmålet ? 

Siden dere begge er arbeidsledige nå, synes jeg det er viktig at dere begge kommer dere ut på dagtid i steden for å tråkke i hverandre hjemme, hvis du da ikke er sengeliggende. 

Hvis du klør og nyser og ellers er ute av senga, vil jeg tro at du klarer å ta vare på barnet ditt i den tiden han trener. 

Du har vel behov for å komme deg litt ut av og til du også ? 

AnonymBruker
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener.. Jeg er hjemme, min ektefelle er hjemme. Ektefellen vil trene - PÅ DAGTID. Greit nok det assa, men ikke den dagen barnehageungen bestemte seg for å ha fridag hjemme? Jeg er syk i tillegg, nyser hele tiden, klør i hele systemet, føler meg dritt. 

Skjer med folk som bare bestemmer at nei, jeg driter i alt, jeg SKAL TRENE PÅ DAGTID. Selv om man har 3 timer på seg på kvelden, på å trene????

jeg skjønner ikke hvorfor det spiller noen rolle når han/hun vil trene? 

Anonymkode: 35a78...221

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg skjønner ikke hvorfor det spiller noen rolle når han/hun vil trene? 

Anonymkode: 35a78...221

Fordi jeg føler meg dritt, og må leke perfekt forelder samtidig. Når jeg kunne fått avlastning.

AnonymBruker
1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Hva er spørsmålet ? 

Siden dere begge er arbeidsledige nå, synes jeg det er viktig at dere begge kommer dere ut på dagtid i steden for å tråkke i hverandre hjemme, hvis du da ikke er sengeliggende. 

Hvis du klør og nyser og ellers er ute av senga, vil jeg tro at du klarer å ta vare på barnet ditt i den tiden han trener. 

Du har vel behov for å komme deg litt ut av og til du også ? 

Ut..? Nei, absolutt ikke! 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg føler meg dritt, og må leke perfekt forelder samtidig. Når jeg kunne fått avlastning.

Hvorfor lar dere da barnet bestemme om det skal i barnehagen eller ikke? Om du er syk og partneren din skal ut så kan dere jo bruke barnehageplassen. 

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvorfor lar dere da barnet bestemme om det skal i barnehagen eller ikke? Om du er syk og partneren din skal ut så kan dere jo bruke barnehageplassen. 

Ingen skal ut... hvorfor tror folk at man trener på treningssenter? Jo, barnehagen er dårlig. Jeg tar det som et mistrivselstegn at hn ikke vil i bhg, så ja.. Når vi er hjemme lar jeg barnet bestemme selv :)

Nicklusheletida
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen skal ut... hvorfor tror folk at man trener på treningssenter? Jo, barnehagen er dårlig. Jeg tar det som et mistrivselstegn at hn ikke vil i bhg, så ja.. Når vi er hjemme lar jeg barnet bestemme selv :)

Hvorfor skal ingen ut ?

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra at folk ikke ønsker å sitte inne hele dagen selv om de ikke har en arbeidsplass å gå til. 

Jeg sliter med å ta deg på alvor. Virker som du med vilje prøver å fremstå som mest mulig selvsentrert. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bedre med noen timer i barnehagen på dagtid enn å være hjemme med en forelder som sier at vedkommende "må leke perfekt forelder"? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...