Gå til innhold

Ville du latt være å jobbe hvis du hadde fått minstetrygd (ca. 247 000) i borgerlønn i året?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 23.6.2020 den 8.31, Grendel skrev:

Absolutt ikke. For det første er det veldig mye mindre enn jeg tjener nå

For det andre ville jeg jobbet selv om jeg ikke tjente fem øre på det. Morsommere å jobbe i skikkelige prosjekt enn å finne på tulleprosjekt på fritiden. Jeg hadde nok tatt meg litt mer fri, da. Et par uker med fotosafari på høsten og sånne ting.

Jeg får utbetalt ca 15 000 til 16 000 i måneden og det er slett ingen luksus. Har det best de månedene som jeg får ca 21 000 / altså dersom det er mye ekstravakter. 

Anonymkode: 34cdf...526

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får utbetalt ca 15 000 til 16 000 i måneden og det er slett ingen luksus. Har det best de månedene som jeg får ca 21 000 / altså dersom det er mye ekstravakter. 

Er dette lønn for full jobb, eller deltid?

Anonymkode: e6dc5...eb9

Gjest dolmio

Nei.

For øvrig: Min mann har 20.000 brutto i uføretrygd (100 %). Jeg har 36.000 brutto i lønnet arbeid (100%). Det er nesten dobbelt så mye. Så lenge man kan arbeide, er det en fordel. 

Endret av dolmio
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er dette lønn for full jobb, eller deltid?

Anonymkode: e6dc5...eb9

Deltid. Men hardt å få det til å gå rundt. 

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Deltid. Men hardt å få det til å gå rundt. 

Har du prøv å få fulltidsjobb, eventuelt en annen deltidsjobb?

Anonymkode: 37314...1e7

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...