Gå til innhold

Ser du på videoer på avisenes hjemmesider?

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Jeg ser så å si aldri videoer på dagbladet eller vg.no. Som regel når jeg surfer på nettet har jeg på musikk via youtube. Og derfor er ikke videoer noe jeg liker å trykke på. Dessuten er det ofte flere reklamer for en liten snutt.

Hva med deg? Ser du video på nyhetsteder? Eller er du som meg, som foretrekker å lese.

Fortsetter under...

2 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Jeg ser så å si aldri videoer på dagbladet eller vg.no. Som regel når jeg surfer på nettet har jeg på musikk via youtube. Og derfor er ikke videoer noe jeg liker å trykke på. Dessuten er det ofte flere reklamer for en liten snutt.

Hva med deg? Ser du video på nyhetsteder? Eller er du som meg, som foretrekker å lese.

Sjelden. Orker ikke se all reklamen før innslaget starter.

8 timer siden, Worrisome Plenty skrev:

Svært sjelden, synes de er mest irriterende og særlig med den støyende reklamen først. Hender jeg klikker inn på en interessant overskrift, så viser det seg å være video, som straks starter med lyd (selv med telefonen på lydløs), da er jeg raskt ute igjen.

Men en sjelden gang ser jeg hele videoen.

9 timer siden, Worrisome Plenty skrev:

Jeg er helt enig med Ekstra - jeg går nesten alltid fort ut igjen hvis det viser seg at det er en video bak overskriftene. 

Annonse

10 timer siden, Worrisome Plenty skrev:

Av og til og hver gang undrer jeg meg over om de som har reklamene faktisk tror noe annet enn at de er jævlig irriterende og får i alle fall meg til å ville boikotte produktet...

43 minutter siden, Lillemus skrev:

Av og til og hver gang undrer jeg meg over om de som har reklamene faktisk tror noe annet enn at de er jævlig irriterende og får i alle fall meg til å ville boikotte produktet...

Jeg leste om det der, og undersøkelser viser at selv irriterende reklamer fester seg hos oss og øker sannsynligheten for at vi kjøper det. 😛

Jeg har verken VG eller Dagbladet+ så jeg orker ikke surfe på de, men er det en åpen artikkel som popper opp på Facebook så kan jeg gå inn og kikke. Vanligvis foretrekker jeg å lese framfor å se videoen, men noen ganger ser jeg videoen også.

Gjest Naana47
2 timer siden, Lillemus skrev:

Og for ikke å snakke om reklamer innimellom TV-programmer. Det irriterer noe seriøst. Det løste seg imidlertid da vi fikk oss smart-TV. Deilig å kunne se programmer og filmer når man har lyst, og spole over irriterende reklame. Det er skikkelig tilfredsstillende! 😁 Reklameprodusentene må nok begynne å tenke annerledes etterhvert og komme opp med noe annet for å nå fram til folket. Heldigvis er det ikke jeg som må gjøre det, for jeg har ingen idé om hvordan. Papir-reklamer i postkassa har vi reservert oss mot for lengst, og det er det nok maaaange som også har gjort. 

3 minutter siden, Naana47 skrev:

Og for ikke å snakke om reklamer innimellom TV-programmer. Det irriterer noe seriøst. Det løste seg imidlertid da vi fikk oss smart-TV. Deilig å kunne se programmer og filmer når man har lyst, og spole over irriterende reklame. Det er skikkelig tilfredsstillende! 😁 Reklameprodusentene må nok begynne å tenke annerledes etterhvert og komme opp med noe annet for å nå fram til folket. Heldigvis er det ikke jeg som må gjøre det, for jeg har ingen idé om hvordan. Papir-reklamer i postkassa har vi reservert oss mot for lengst, og det er det nok maaaange som også har gjort. 

Akkurat det samme her også, lineær-tv (heter det ikke det?) er det lenge siden vi har sett på gitt... Eller det hender jo at jeg bare setter på noe om jeg ikke har noe spesielt å se på og kanalsurfer litt, men reklamepausenne = tissepause, fylle på tekoppen, hente noe godt osv. Reklame i postkassen har vi ikke hatt på årevis og jeg bruker også adblock på pc'n min.

Gjest Naana47
3 timer siden, Ekstra skrev:

Men en sjelden gang ser jeg hele videoen.

Ja, men da må det være noe veldig interessant. Dager hvor jeg er mer tålmodig og ustresset, er det ikke noe problem å vente 20 sek til reklamen er ferdig. Det går heldigvis kjappere på andre medier enn TV. TV-reklame er noe skikkelig herk til sammenligning.

Annonse

På 23.6.2020 den 12.02, Naana47 skrev:

Jeg synes reklame på tv'en ofte er bra jeg. Da kan jeg gå på do, hente noe å drikke eller gå ut å dampe😜

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...