Gå til innhold

Flere som ikke har no liv og som sitter hjemme alene på St. Hans aften?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke no liv, St. Hans aften eller ellers. Forever alone 24/7/390.

Anonymkode: 03beb...822

Jeg pleier å skrive 24/7/52/365 som betyr døgnet rundt hver uke alle uker og dager i året 

Anonymkode: 1fc99...54d

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller har alle et liv og er med venner og familie?

Anonymkode: 1fc99...54d

Er hjemme med mannen, vi har ingen planer for kvelden og pleier heller ikke å feire St. Hans. Det betyr ikke at vi ikke har noe liv.

Vi har spist god, men enkel middag. Nå er kvelden over for min del og jeg er klar for sengen. Slik er nesten hver kveld for meg. I seng rundt kl. 19.00-20.00, om jeg ønsker å stå opp til skapelig tid neste morgen når kroppen krever 12-14 timers søvn. Men jeg har hatt en fin St. Hansaften jeg :)

Annonse

Stikkelsbær

Vi reiser på stranda med nærmeste familie (bor nær stranda) og griller hvis det er fint vær, ellers ingen feiring.

Det er jeg som ordner med det meste, og gir beskjed om hvem som skal ta med hva. En må vel selv dra igang sånne samlinger, hvis en har ønske om det. I går møttes vi kl 17 og dro hjem rundt 21.30. Vi var bare 6 stk. det passet for, men koselig ble det 😊

Alt dette er jo kun mulig hvis en har familie i nærheten, og et naturlig møtested. Jeg tror de fleste ikke gjør noe spesielt ut av St.Hans.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...