Gå til innhold

Ikke oversikt lenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også føler meg trygg på soverommet, i senga. Flykter dit når det blir for mye. Setter på YouTube og hører på regnlyder og naturlyder. Det ligger mange koselige videoer ute av det. Det demper en del av tankekjøret og det er meningen. Kalles "white noise", og skal visst sånn fysisk sett dempe hjernen for stress og uro. Jeg titter på videoene, ofte sovner jeg av de. Måå høre på det hver natt for å få sove. 

Jeg vet ikke om jeg har diagnosen depresjon lenger, går i surr for meg😅

Nei det er ikke løsning på sikt, men veldig fristende....kan jo ikke ha med en feltseng over alt i tilfelle angst heller....🤭

Anonymkode: 2e194...1a2

Sist innleggelse fikk jeg tips om å se naturprogrammer for å få sove. Kanskje litt av samme greia. Jeg hadde glemt det litt ut, men kanskje på tide å teste det ut.

Hadde kanskje vært greit med en feltseng innimellom 😉 Jeg hadde en svært langvarig og tøff samtale med en fra psykisk helse for noen uker siden, da måtte jeg bare ta en time out i sengen med musikken for å roe meg ned... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
43 minutter siden, Fru2020 skrev:

Sist innleggelse fikk jeg tips om å se naturprogrammer for å få sove. Kanskje litt av samme greia. Jeg hadde glemt det litt ut, men kanskje på tide å teste det ut.

Hadde kanskje vært greit med en feltseng innimellom 😉 Jeg hadde en svært langvarig og tøff samtale med en fra psykisk helse for noen uker siden, da måtte jeg bare ta en time out i sengen med musikken for å roe meg ned... 

Det er bra vi har et sted hvor vi føler oss trygg, tross alt. Men har forstått at jeg må utvide horisonten snart🙂

Sånne tøffe samtaler er ikke noe særlig..jeg har det med å "pynte" litt på sannheten, klarer ikke helt si det som det er...

Anonymkode: 2e194...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...