stjernestøv Skrevet 5. august 2020 Skrevet 5. august 2020 Noen her som har hatt feberfølelse og fjernhet av å gå ute? Skulle på isbilen og alt ble fjernt, litt ut av kroppen opplevelse. Kan det være dissosiasjon? Tenkte bare "Dette går ikke, dette går ikke". Men jeg klarte å kjøpe is og nå er jeg helt tommelomsk i hodet, prøver å ta så lite vival som mulig. Vil gjerne fortsette å få det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. august 2020 Forfatter Skrevet 5. august 2020 Nei dette er for jævlig, må ta vival. Ha en fin kveld 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 5. august 2020 Skrevet 5. august 2020 14 minutter siden, stjernestøv skrev: Nei dette er for jævlig, må ta vival. Ha en fin kveld Tuller du nå ? Du må ta vival fordi du har kjøpt is ? Kunne du ikke ha ventet litt for å se om det gikk over ? 4 Siter
stjernestøv Skrevet 5. august 2020 Forfatter Skrevet 5. august 2020 1 time siden, Nicklusheletida skrev: Tuller du nå ? Du må ta vival fordi du har kjøpt is ? Kunne du ikke ha ventet litt for å se om det gikk over ? Nei det var ikke fordi jeg hadde kjøpt is, ble dårligere og dårligere. Det var nok snakk om andre ting. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. august 2020 Forfatter Skrevet 5. august 2020 1 time siden, Nicklusheletida skrev: Tuller du nå ? Du må ta vival fordi du har kjøpt is ? Kunne du ikke ha ventet litt for å se om det gikk over ? Du vet ikke hva det dreier seg om, det er store ting på gang. Det påvirker meg det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 Skrevet 5. august 2020 26 minutter siden, stjernestøv skrev: Du vet ikke hva det dreier seg om, det er store ting på gang. Det påvirker meg det. Hvilke store ting er på gang? Anonymkode: 1d87a...34b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 Skrevet 5. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke store ting er på gang? Anonymkode: 1d87a...34b Sikkert noen store åndelige/alien/elite ting. Anonymkode: 16974...772 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 Skrevet 5. august 2020 Hvis det er dissosiasjon, så har jeg hatt dissosiasjon 10000 ganger. Ikke noe man trenger å bry seg om, litt angst. Anonymkode: 3ffd5...d67 0 Siter
cathlin Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 20 timer siden, stjernestøv skrev: Noen her som har hatt feberfølelse og fjernhet av å gå ute? Skulle på isbilen og alt ble fjernt, litt ut av kroppen opplevelse. Kan det være dissosiasjon? Tenkte bare "Dette går ikke, dette går ikke". Men jeg klarte å kjøpe is og nå er jeg helt tommelomsk i hodet, prøver å ta så lite vival som mulig. Vil gjerne fortsette å få det. Det høres ut som en angstreaksjon og at du derfor dissosierte som et slags forsvar. Ikke farlig, bare ubehagelig. Så bra at du klarte å få kjøpt is likevel. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. august 2020 Forfatter Skrevet 6. august 2020 6 minutter siden, cathlin skrev: Det høres ut som en angstreaksjon og at du derfor dissosierte som et slags forsvar. Ikke farlig, bare ubehagelig. Så bra at du klarte å få kjøpt is likevel. Jo takk. Ja vet at jeg ikke dør av det, er bare veldig ubehagelig. Ikke noe big deal egentlig. Ville bare vite om jeg dissosierte, og det mener jo du. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 6. august 2020 Forfatter Skrevet 6. august 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er dissosiasjon, så har jeg hatt dissosiasjon 10000 ganger. Ikke noe man trenger å bry seg om, litt angst. Anonymkode: 3ffd5...d67 Det var ikke bare "litt angst" nei. Tåler litt angst, tro meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. august 2020 Forfatter Skrevet 6. august 2020 20 timer siden, Nicklusheletida skrev: Tuller du nå ? Du må ta vival fordi du har kjøpt is ? Kunne du ikke ha ventet litt for å se om det gikk over ? Og du forstår ikke dette, du har tydeligvis ikke opplevd det selv. Det er veldig skremmende! Og det går ikke bare over men blir verre og verre, tror du ikke jeg har hatt det før? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Og du forstår ikke dette, du har tydeligvis ikke opplevd det selv. Det er veldig skremmende! Og det går ikke bare over men blir verre og verre, tror du ikke jeg har hatt det før? Enig med deg. Til å være mor til en lege viser hun liten forståelse. Anonymkode: 1d87a...34b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. august 2020 Forfatter Skrevet 6. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig med deg. Til å være mor til en lege viser hun liten forståelse. Anonymkode: 1d87a...34b ville bare si at det er ikke noe enkelt å ha det sånn. Det setter en ut av spill fullstendig, tror nok ikke hun forstår det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.