Gå til innhold

Naboer

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er frekt å kommentere hvor ofte andre skal støvsuge sine egne dørmatter. Det kunne aldri ha falt meg inn å kommentere noe om hvordan naboer har det utenfor sitt eget inngangsparti. Det har jeg aldri hørt om noen som har gjort. Det er alltid ryddig og ordentlig utenfor inngangsdøra, hvor ofte jeg støvsuger dørmatta har de da ingenting med. 

Anonymkode: 4e06a...f8c

Nei, jeg synes heller ikke de har noe med det. Men kanskje er det liten vits i å irritere seg så veldig over det. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456573-naboer/page/2/#findComment-3995982
Del på andre sider

• 2 år senere...

Fortsetter under...

Hva med folk som FAKTISK IKKE HAR RÅD til å bo noe andre sted enn fks kommunale boliger? Blokker, der man MÅ ha naboer man ikke tåler trynet på. Faen dømmende mennesker her ass… 

narkomaner foreksempel? og unge mennesker/ ung familie fks… 

hva faen gjør man når man ikke har råd til å velge a? Hva da, få gjerne høre forslag 

For jeg er ung tidligere narkoman som prøver å få orden på livet mitt og blitt slengt i kommunal bolig en blokk, naboen jeg har problemer med og HATER bor ikke en gang i blokka men rett over blokka.. i en annen bolig… 

Men det er ufyselige kvalmende og ekle mennesker! Frekke og truende og ustabile mennesker med et barn og en hund. Men de burde ikke hatt hverken barn ELLER hund! Så hva faen gjør man da? Siden folk som ikke «tåler» eller «vil gå etter» eller «hater» naboen sin har noe å gjøre i nærheten av folk eller bo i bolig med nabo. Please do tell! 😉

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456573-naboer/page/2/#findComment-4120856
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...