Gå til innhold

Bertheussen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi politiet mener de er skyldig? Tror du aktor i Bertheussen-saken tror hun er uskyldig og venter på at retten skal avgjøre om hun er skyldig eller ikke?

Anonymkode: 927c1...621

Norge en historie hvor folk har blitt uskyldig dømt. Hver eneste gang har påtalemakten vært helt overbevist, og det er kanskje nettopp derfor det går galt. 

I denne saken synes jeg det ser ut som politiet har gode tekniske bevis. Det stoler jeg på. Enkelte ting her også har blitt fremstilt som bevis når det ikke peker i noen bestemt retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Grendel skrev:

Norge en historie hvor folk har blitt uskyldig dømt. Hver eneste gang har påtalemakten vært helt overbevist, og det er kanskje nettopp derfor det går galt. 

I denne saken synes jeg det ser ut som politiet har gode tekniske bevis. Det stoler jeg på. Enkelte ting her også har blitt fremstilt som bevis når det ikke peker i noen bestemt retning.

Nå ja.  er ikke så sikker på at de har vært overbevist. 

Anonymkode: 927c1...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå ja.  er ikke så sikker på at de har vært overbevist. 

Anonymkode: 927c1...621

I denne saken eller i kjente justismord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett teaterstykket, og jeg skjønner ærlig talt ikke den store kontroversen rundt det. Ganske så uskyldig etter min mening, og at Erna uttalte seg om det synes jeg faktisk var verre. 

Anonymkode: 28022...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett teaterstykket, og jeg skjønner ærlig talt ikke den store kontroversen rundt det. Ganske så uskyldig etter min mening, og at Erna uttalte seg om det synes jeg faktisk var verre. 

Anonymkode: 28022...b39

Det er problemet med venstresiden. De klarer ikke å se når man går over streken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Grendel skrev:

Det er problemet med venstresiden. De klarer ikke å se når man går over streken.

Jeg tilhører ikke venstresiden 

Anonymkode: 28022...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tilhører ikke venstresiden 

Anonymkode: 28022...b39

OK. Jeg synes i alle fall både retorikken og filming inn i private hus er over grensa.

Hvis noen på ytre høyre serverer sånne konspirasjonsteorier er det et rødt flagg for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Brøt visst karantenereglene også. Blir hun bøtelagt for det mon tro? Det blir vel 20.000kr det sånn som for alle andre?  Men hun har sikker en god forklaring på det. Sikkert en anti-"rasisitisk" dobbeltgjenger som stjal bankkortet hennes og utga seg for å være henne mens hun lå syk hjemme med store smerter. Men da har hun jo ikke alibi for de siste brevene. What to do what to do.... Elden finner nok på noe!👍

Anonymkode: 927c1...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun frøkena virker veldig skyldig etter hva som har blitt beskrevet i avisene.

Virker ikke helt gjennomtenkt den planen. Men men.

Anonymkode: fe41b...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik at hun står i bilen mens hun kjører? Er det mulig?

Anonymkode: 37737...fa6

Tror hun liker å overdrive😂

Anonymkode: 927c1...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

hele dama gir meg uggne vibber.

Ja, huff, blir jo bare verre og verre. Mye på farten til å ha en kronisk sykdom. Først på ferie i Spania så rett til Sverige for å harry handle. Det er jo ikke normalt grums som kommer fram om henne. De fleste driver ikke med svindel og det fleste overholder karanteneregler bl.a. Som aktoratet sier; det er en dame som syns det er helt greit å ta sjanser.

Anonymkode: 927c1...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, huff, blir jo bare verre og verre. Mye på farten til å ha en kronisk sykdom. Først på ferie i Spania så rett til Sverige for å harry handle. Det er jo ikke normalt grums som kommer fram om henne. De fleste driver ikke med svindel og det fleste overholder karanteneregler bl.a. Som aktoratet sier; det er en dame som syns det er helt greit å ta sjanser.

Anonymkode: 927c1...621

lest nyhetene i løpet av sommeren? det er da plenty av mennesker som har brutt karanteneregler

Anonymkode: b835b...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Worrisome Plenty skrev:

hele dama gir meg uggne vibber.

Hun viser usedvanlig dårlig skjønn. For det første så ignorerer hun smittevernsrestriksjoner og øker således risikoen for smitte i samfunnet, og for det andre så måtte hun jo vite at hun ville bli fulgt godt med på og at karantenebruddene ville bli  oppdaget og bidra til dårlig omdømme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

lest nyhetene i løpet av sommeren? det er da plenty av mennesker som har brutt karanteneregler

Anonymkode: b835b...da7

Ja, har lest det. Fremdeles bare et lite mindretall som gjør/har gjort det.  Eller har du andre kilder kanskje? 

Anonymkode: 927c1...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har lest det. Fremdeles bare et lite mindretall som gjør/har gjort det.  Eller har du andre kilder kanskje? 

Anonymkode: 927c1...621

https://www.klartale.no/norge/far-tips-om-at-folk-bryter-reglene-1.1688041

 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/JJ1JX7/undersoekelse-over-halvparten-av-nordmenn-bryter-karantenereglene-urovekkende

Anonymkode: b835b...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.8.2020 den 16.56, AnonymBruker skrev:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/g7Vjda/slik-ble-hun-tatt

Men er det noen som har fått med seg hva MOTIVET hennes var? 🤔

Anonymkode: 1014e...8ce

Hei

på ytre høyre fløy har jeg inntrykk at de leter etter krenkelser, noen går så langt som Sian i å oppsøke/ skape konflikter, slik at de kan hevde seg « krenket» etter på.

Sian prøver stadig med sin  hatretorikk og det at de kronisk oppsøker de stedene feks i Oslo, med større andel muslimer, for så å predike sitt budskap om «stopp islamiseringen» og sitt motto, islam er vår fiende...

hvorfor har de som oftest slike demonstrasjoner på Oslo øst? Gjerne rett utenfor en moské??

det handler etter min mening om et ønske om å vise at de har rett! Ytre høyre fløy, og berthaulsen med sine ytre høyre medsøstre er , om ikke like ekstreme som Sian, en del av den ytre brune høyrefløy, de mener seg kneblet og krenket.

berthaulsen ville vel skaffe bevis for at de er så kneblet og krenket, så da fabrikkerte hun bevis selv, men hun gjorde det ganske dårlig, glemte å legge fra seg mobilen, glemte overvåkingen vi alle er en del av, glemte at sosiale medier, og private fb sider, er lett og få innsyn i, hvis det foreligger mulige straffbare handlinger.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Madelenemie skrev:

Hei

på ytre høyre fløy har jeg inntrykk at de leter etter krenkelser, noen går så langt som Sian i å oppsøke/ skape konflikter, slik at de kan hevde seg « krenket» etter på.

Sian prøver stadig med sin  hatretorikk og det at de kronisk oppsøker de stedene feks i Oslo, med større andel muslimer, for så å predike sitt budskap om «stopp islamiseringen» og sitt motto, islam er vår fiende...

hvorfor har de som oftest slike demonstrasjoner på Oslo øst? Gjerne rett utenfor en moské??

det handler etter min mening om et ønske om å vise at de har rett! Ytre høyre fløy, og berthaulsen med sine ytre høyre medsøstre er , om ikke like ekstreme som Sian, en del av den ytre brune høyrefløy, de mener seg kneblet og krenket.

berthaulsen ville vel skaffe bevis for at de er så kneblet og krenket, så da fabrikkerte hun bevis selv, men hun gjorde det ganske dårlig, glemte å legge fra seg mobilen, glemte overvåkingen vi alle er en del av, glemte at sosiale medier, og private fb sider, er lett og få innsyn i, hvis det foreligger mulige straffbare handlinger.

 

 

Det er venstresiden som lar seg krenke av alt mulig. Krenkelse er blitt et uttrykk for venstresidens hersketeknikk. Straks noen støter på en uttalelse som en ikke liker, så føler en seg krenket – slik at den som har ordlagt seg på en mislikende måte, kan tvinges til å beklage seg.

Når det gjelder Sian så provoserer de, og motparten går rett i fellen gang på gang.

 

Anonymkode: 37737...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...