Gå til innhold

hvorfor driter jeg masse etter å ha spist smågodt?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

er det pga høy forbrenning? i tilleg driter jeg mye når jeg gar mensen. sån ser driten ut:

Screenshot-20200905-135400-com-google-an

 

Nå er du bare hypo!

Anonymkode: ef92f...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er du bare hypo!

Anonymkode: ef92f...05b

og nå er du bare en jævla hypo pedofil! 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er bare barnslig.

Anonymkode: ef92f...05b

du er bare slem og hypo på å kalle meg hypo når jeg har bedt om å slutte å kalle meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

du er bare slem og hypo på å kalle meg hypo når jeg har bedt om å slutte å kalle meg det.

Du får slutte å poste disse bærsj-tiss-promp trådene har du har blitt bedt om å slutte med det. De fleste syntes dette er morsomt når de er 3-4 år. 

Anonymkode: ef92f...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får slutte å poste disse bærsj-tiss-promp trådene har du har blitt bedt om å slutte med det. De fleste syntes dette er morsomt når de er 3-4 år. 

Anonymkode: ef92f...05b

du får slutte å bry deg om jeg skriver tiss, bæsj, kropsvæske eller hva det måtte være.  jeg gar ikke blitt jedt om å slutte med det. 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne tråden er egentlig ment som demonstrasjon på hvor mye jeg egentl7g ikke skriver bæsj piss, spy, men egentl7g prøver å bruke finere ord som avføring, urin og oppkast men at jeg blir satt i en bås der jeg snakker om tiss og bæsj og er barnslig bare fordi jeg tegnet underluvet (istedefor å vise mitt ekte underliv) og at jeg lurer på ting jeg er nyskjerrig på om kroppsfenomen, selvom jeg vanligvis ikke bruker direkte bæsj og piss og prøver å pakke det fint inn. pakker jeg det inn og kaller mensen for tante rød, så er jo det galt også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har mer avføring i forhold til mengden du synes å ha spist når du har spist smågodt i forhold til når du har spist 2 brødskiver så er det nok fordi det i smågodt er mye fyllstoffer som kroppen din ikke kan bruke eller ta opp og bare sender gjennom, mens i ordentlig mat er det næringsstoffer kroppen trenger og bruker og da blir det mindre igjen å sende ut som avføring og urin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Om du har mer avføring i forhold til mengden du synes å ha spist når du har spist smågodt i forhold til når du har spist 2 brødskiver så er det nok fordi det i smågodt er mye fyllstoffer som kroppen din ikke kan bruke eller ta opp og bare sender gjennom, mens i ordentlig mat er det næringsstoffer kroppen trenger og bruker og da blir det mindre igjen å sende ut som avføring og urin.

Ok. Takk, det visste jeg ikke. Er det sånn høy forbrenning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Takk, det visste jeg ikke. Er det sånn høy forbrenning? 

Nei, det har ikke med forbrenningen å gjøre, men at godterier inneholder mye kunstige stoffer som kroppen rett og slett ikke klarer å ta opp og heller ikke har bruk for og dermed er det mye som kommer ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillemus skrev:

Nei, det har ikke med forbrenningen å gjøre, men at godterier inneholder mye kunstige stoffer som kroppen rett og slett ikke klarer å ta opp og heller ikke har bruk for og dermed er det mye som kommer ut igjen.

Ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har rar konsistens på bæsjen når jeg har mensen. Slik er vanlig. Mensbæsj kalles det.

Ellers er merker jeg heller forstoppelse ved spising av smågodt. Men nå spiser jeg ikke det lenger, fordi jeg ikke føler jeg har godt av det.

Anonymkode: 0890b...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ante virkelig ikke at dette nettstedet hadde så mange psykisk utviklingshemmede brukere! 😅

Anonymkode: eaccf...410

ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...