Gå til innhold

Hater nesa så mye. Har lyst til å ta en kniv å file den ned

Anbefalte innlegg

Har alt for lang nese. Hater den så mye at jeg nå vurderer å stikke en fil elle rkniv inn i neseboret å file den ned litt. Det er jo sånn kirurgene gjør det så det burde jo funke. Bare at det gjør litt vondt kanskje. Flere som hater ting ved utseende? 

Anonymkode: 1c914...668

Fortsetter under...

Jeg har samme tanker. Nesa min er ikke spesielt lang, men den er stor som en potet. Men øreflippene mine er altfor lange. Jeg får nok ingen operasjon dekket av staten, men tanken har vært at om jeg klipper av meg øreflippene så er staten pliktig til å gi meg nødvendig helsehjelp! Og vipps, så får jeg nye øreflipper 😂

Anonymkode: 73e5e...63b

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har samme tanker. Nesa min er ikke spesielt lang, men den er stor som en potet. Men øreflippene mine er altfor lange. Jeg får nok ingen operasjon dekket av staten, men tanken har vært at om jeg klipper av meg øreflippene så er staten pliktig til å gi meg nødvendig helsehjelp! Og vipps, så får jeg nye øreflipper 😂

Anonymkode: 73e5e...63b

Haha, har vurdert det samme selv. 😅

Anonymkode: 1c914...668

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...