Gå til innhold

Wellbutrin i stedet for ADHD-meds. Eller påfyll av ADHD meds?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal til legen neste uke og grugleder meg litt. Vi skal se om jeg må bytte medisiner eller om jeg skal fylle på av noe. Hvordan vet jeg om legen har rett? 
Bruker Aduvanz 50 mg nå, men har liggende nesten en hel boks med 30 mg så de tok jeg i går og i dag. Fordi jeg føler meg litt kokt i kroppen på en måte, så ville ta noe svakere. Jeg beskrev til legen at jeg blir irrtert utpå dagen. jeg irriterer meg over alt av støy! jeg isolerer meg fordi jeg irriterer meg over bevegelser, tilfeldigheter og lyder. Så ille har jeg ikke vært før. Det går bra å være i jobb, for der forventer jeg ikke at alt er stille, men det er mer på fritiden. 
Jeg fungerer bedre MED medisinene enn uten. 
Men hva tror dere jeg kan fovente om jeg skal ta Attentin i tillegg? 

Kan Wellbutrin og Aduvanz tas sammen? 
Hvis det er noe sånt legen mener. Hvis jeg forelsår å prøve Wellbutrin i stedet... hva kan jeg da forvente jeg føler? 
Jeg tør ikke prøve Cipralex og det der... kjenner så mange som har brukt det og det er dårlige erfaringer. Totalt likegyldighet, ei venninne begynte til og med å gå ut av butikker uten å betale, uten å vite hva hun gjorde. 
Wellbutrin har jeg hørt øke dopaminnivået uten å være avhengighetsskapende.

Skal også starte på noe som heter Panax Ginseng, helsekost.. fikk det anbefalt. Har hørt det kan forsterke medisner. Forsterker den aduvanzen er det bare positivt føler jeg.. da kan det forsterkes uten at dosen økes. 
 

Anonymkode: afa20...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...