Gå til innhold

Tatt min 1. Wellbutrin i dag

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, 90tallsbarn skrev:

Da begynner hysterikerne.. stor skrift skal til også. Huff. Det er 2 type personer som alltid tar stor plass i diskusjoner. Hysterikerne og Moralens voktere.

Så du ser at du tok feil?

Det finnes forresten ikke mer puslete og krenkbare folk enn snowflakes'a fra 90 tallet. 

Anonymkode: 61f5e...511

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes forresten ikke mer puslete og krenkbare folk enn snowflakes'a fra 90 tallet. 

Er ikke krenka fordi du mener jeg bør teste meg. Har ikke med krenka å gjøre. Jeg bare irriterer meg over at hysterikerne og moralens voktere ALLTID klarer å komme inn i tråder og fortelle sitt. Tror dere leser gjennom alle tråder, og «DER var det noe jeg kunne peke på! Så får jeg masse medhold for de politisk korrekte meningene mine». Tråden handlet om noe annet, men nå kommer jo du til å skrike om Corona her hele tiden, med blokkbokstaver og forstørrede bokstaver. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du forsøker å få ut av disse ukvemsordene lurer jeg på?

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

LOL. 

"Virus er årsaken til forkjølelse, ikke kulde. Selv om forkjølelse ofte oppstår om vinteren i Norge, skyldes ikke det at temperaturen i seg selv gir forkjølelse – eksponering for viruset er helt nødvendig. At folk er mer innendørs og i nærkontakt med andre er trolig den viktigste årsaken til at flere blir syke om vinteren. Noen forkjølelsesvirus forårsaker faktisk mest sykdom om sommeren, mens andre ikke er sesongbetonte.

Kulde kan riktignok gi symptomer som minner om forkjølelse. Når du puster inn kald luft, nedkjøles også luftveiene og det gir tørre slimhinner, noe som i teorien kan redusere beskyttelsen (1).

Det har likevel ikke vært bevist at man blir mer utsatt for forkjølelsessmitte av å bli nedkjølt eller for eksempel å gå ute med vått hår. Men å kle godt på seg om vinteren er noe vi selvsagt anbefaler!"

https://www.lhl.no/et-sunnere-liv/ernaring-mat-og-helse/seks-myter-om-forkjolelse/

Finnes også en teori om at man lettere blir smitta av virus om en fryser. At virus utenfor kroppen trives best i kulde og at immunforsvaret blir dårligere, men dette gjelder gjerne også korona

Endret av Villanda

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...