Gå til innhold

Vanlig å føle seg litt forandret/forvirret av Wellbutrin?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Som dere har fått med dere har jeg startet på Wellbutrin. I dag var min 4.

Jeg kan nok ikke si jeg merker veldig store forskjeller, det er for tidlig da man kan gå i 2 uker og se hva som skjer da.

Men mange følelser er «glemt». Det ekstreme sinnet og tristheten er ikke tilbake. Men det er naivt å si at det er borte for godt. Jeg ser litt annereldes på ting. Alt er ikke like svart/hvitt. Men hva kan jeg regne med?

Lan jeg legge på meg feks? Kan utseende forandre seg såpass at jeg ikke kjenner igjen meg selv? Eller kan synes på ting forandre seg at man ikke kjenner igjen følelsene av det? Hvis du fikk ubehagelige opplevelser...ble det borte da du sluttet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man legger ikke på seg av Welbutrin. Ingenting av det andre trenger du å bekymre deg over heller. Wellbutrin er generelt en meget bra medisin mot depresjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
2 timer siden, Håpeful skrev:

Man legger ikke på seg av Welbutrin. Ingenting av det andre trenger du å bekymre deg over heller. Wellbutrin er generelt en meget bra medisin mot depresjon. 

Takk. Min 4. i dag. Jeg merker en annen type følelseflathet. Merker ikke så mye irritasjon og overtenk. Men det blir bedre for hver dag.. Men jeg er ikke glad. Jeg er mer likegyldig. Jeg er mer motivert for nødvendige gjøremål. Men er litt mer likegyldig til andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...