Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

makter ikke gå tur når hjernen er utslitt Og ujevn 

jeg har begynt på medisin mot høyt kolesterol også

håper hjernen bedres seg snart så jeg får gått på trening eller tur...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det meningen at man skal barbere skallen og dekke den med aluminiumsfolie eller plaster?

Skrevet

20-30 min noen få dager i uken har stor effekt. Du trenger ikke noe fancy utstyr. Bare Ta på deg vanlige sko og GÅ. Det er godt for kolesterol ( fortsett selvføglelig med medisiner og oppfølging med fastlegen din) Det er godt for hjerte- karsystemet og aller mest og mest viktig er det for psyken. Jeg snakker av knallgod erfaring. Lykke til ! :-)

Skrevet

Gikk masse før psykiatrisk ødela hjernen min med utallige medisiner

Skrevet
10 minutter siden, Marye skrev:

Gikk masse før psykiatrisk ødela hjernen min med utallige medisiner

Jeg føler også at jeg er ødelagt av medisiner, er fremdeles i recovery etter xeplion. Det tar sin tid. 

Skrevet
21 minutter siden, Marye skrev:

Er det meningen at man skal barbere skallen og dekke den med aluminiumsfolie eller plaster?

Hvorfor skal du gjøre det? Annet enn for å se ekstremt teit ut...

Skrevet
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Hvorfor skal du gjøre det? Annet enn for å se ekstremt teit ut...

Dekke til hjernen som forvitrer

Skrevet
Akkurat nå, Marye skrev:

Dekke til hjernen som forvitrer

*rister på hodet* Å dekke til holdet med alu-folie gjør ikke annet enn at du ser dum ut. Det beskytter ikke hjernen din.

Skrevet (endret)

En lue er vel en bedre løsning. Men putte aluminiumsfolie inni lua

hadde angret enormt om jeg barberte hodet, men det føles som det er det jeg trenger for å roe ned hjernemassen 

Endret av Marye
Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg føler også at jeg er ødelagt av medisiner, er fremdeles i recovery etter xeplion. Det tar sin tid. 

Jeg er i recovery fra manisk psykose for 8 år siden og så har alt blitt tull med medisinene opp og ned og frem og tilbake

Skrevet
2 minutter siden, Marye skrev:

Jeg er i recovery fra manisk psykose for 8 år siden og så har alt blitt tull med medisinene opp og ned og frem og tilbake

Ok. Ja jeg har vel vært dårlig jeg og i perioder som hjernen ikke takler, det er ikke greit. Ja det virker som de sliter med å finne rett medisin til deg, det er synd. 

Skrevet (endret)

Jeg trodde dette var nytt siste 8 år, men en venninne fortalte meg at jeg gikk med lue for å stoppe input fra verdensrommet. Husker jeg la meg under en bro for å skjermes fra input 

dette for 14 år siden ellerno 

Endret av Marye
Skrevet

Kan noen gå inn i hjernen min og lime den sammen igjen?

Skrevet

Kjære Gud i himmelrike, ser du ikke at jeg ikke makter mer????

Skrevet
1 minutt siden, Marye skrev:

Kjære Gud i himmelrike, ser du ikke at jeg ikke makter mer????

Det hjelper ikke, har prøvd. 

Skrevet

Må få tak i en klarsynt healer til å gå inn i hjernen min likedan som han som gikk inn i hjernen min med et viskelær mentalt som slettet min evne til å bli manisk

Skrevet
28 minutter siden, Marye skrev:

Må få tak i en klarsynt healer til å gå inn i hjernen min likedan som han som gikk inn i hjernen min med et viskelær mentalt som slettet min evne til å bli manisk

Utrolig hva tro kan utrette. Bare vi tror på det selv, virker det - dette har jo forskning også vist oss i dag :) 

Skrevet
1 minutt siden, Eva Sofie skrev:

Utrolig hva tro kan utrette. Bare vi tror på det selv, virker det - dette har jo forskning også vist oss i dag :) 

Nope, jeg har aldri trodd på sånt selv. Men jeg erfarte det. Seeing is believing

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...