Gå til innhold

Er helt fra meg, jeg tror han drar fra meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært i sammen i gode ni år! Han har hele helga tiet og ikke sagt ett ord omtrent. Jeg fikk vite grunnen igår, han var lei av å gang på gang "mase" på meg for å få meg i høyere jobb stilling. Det er desverre ikke lett idag å få mer jobb. Jeg har fast liten stilling. Han dro idag også uten å si at han elsker meg. Han elsket meg forrige uke. Skal han sette et stikk? Eller skal han faktisk bare dra nå? Jeg skjelver og er helt i sjokk om han drar. Vi har to små her hjemme -  4 og 5 år gamle. Jeg har grått i hele natt. 

Knust 

Anonymkode: 29967...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at når han på fredag sa, elsker deg over alt. Så kan han ikke plutselig bare ikke elske meg lengre? Det var akkurat som at når han røpte hva han var sur for igår, så ble alt bare enda verre. Da var han enda kaldere. Jeg håper han blir seg selv igjen. Virkelig...Jeg trenger jo å få snakke, man kan jo ikke bare gi opp...Har dere en tro på at han blir blid igjen?😢

Ts. 

Anonymkode: 29967...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper mange vil tenke at du overreagerer, og det gjør du kanskje.

Jeg tror du bør ta den han sier på alvor. Du kan godt være uenig med ham, men i alle fall er den en uenighet dere bør snakke ordentlig om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har hele helga tiet og ikke sagt ett ord omtrent. Jeg fikk vite grunnen igår, han var lei av å gang på gang "mase" på meg for å få meg i høyere jobb stilling. Det er dessverre ikke lett idag å få mer jobb.

Har du full oversikt over familieøkonomien, eller overlater du det meste til ham? Jeg lurer på om det kan hende at han har økonomiske bekymringer du ikke kjenner til alvoret av? Med småbarn er det jo mange menn som er fornøyd med at kona ikke jobber fulltid, fordi det betyr at hun tar hovedansvaret på hjemmebane. Men du må jo finne ut hvorfor det er så viktig for ham at du jobber mer. Det er forskjell på om dere er på kanten av stupet økonomisk eller han bare synes det ligger for mye ansvar på ham selv. Kan han være engstelig for at hans egen jobb blir redusert eller forsvinner pga. koronaen?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han dro idag også uten å si at han elsker meg. Han elsket meg forrige uke. Skal han sette et stikk? Eller skal han faktisk bare dra nå? Jeg skjelver og er helt i sjokk om han drar. Vi har to små her hjemme -  4 og 5 år gamle. Jeg har grått i hele natt. 

Hvis dette skal tolkes "bare" som at han dro på jobb uten den vanlige avskjedsfrasen, er det vel ingen grunn til den store panikken ennå. Ta en ordentlig prat når barna har lagt seg og forsøk å være konstruktiv.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Grendel skrev:

Tipper mange vil tenke at du overreagerer, og det gjør du kanskje.

Jeg tror du bør ta den han sier på alvor. Du kan godt være uenig med ham, men i alle fall er den en uenighet dere bør snakke ordentlig om. 

Han svarer ikke når jeg ringer, han har vært iskald nå i 2 dager nå. Men det ville alikavel ha blitt et sjokk for meg om han forlater meg. Forrige uke var han litt smådeppa, men sa alikavel at han elsket meg.Tror du bare han er sur og muligens blir blid igjen om jeg går "all in" for mer jobb og vakter? Jeg fikk fast stilling ifjor, å må jo innrømme at jeg har vært litt tafatt etter å finne meg en annen jobb - siden jeg nå har fast. Jeg får ekstra vakter der og har mer enn bare den 25%'en. 

Så du tror ikke han bare forlater meg nå? Bort fra meg og barn. Gå gjennom en krise i livet for å ikke orke å gi meg tid? Nei, jeg håper så inderlig at han bare er sur. Og jeg blir takknemlig om han er blid når han kommer hjem. Kjenner redselen er så stor for å bli forlatt nå, at livet vil omtrent komme tilbake igjen om han blir blid igjen. ❤ Vi gjør alt sammen, går turer og gikk også tur igår. Det er positivt at han ville det. 

Anonymkode: 29967...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært i sammen i gode ni år! Han har hele helga tiet og ikke sagt ett ord omtrent. Jeg fikk vite grunnen igår, han var lei av å gang på gang "mase" på meg for å få meg i høyere jobb stilling. Det er desverre ikke lett idag å få mer jobb. Jeg har fast liten stilling. Han dro idag også uten å si at han elsker meg. Han elsket meg forrige uke. Skal han sette et stikk? Eller skal han faktisk bare dra nå? Jeg skjelver og er helt i sjokk om han drar. Vi har to små her hjemme -  4 og 5 år gamle. Jeg har grått i hele natt. 

Knust 

Anonymkode: 29967...416

Jeg tror ikke løsningen er å "klenge" og mase på ham akkurat nå. Ta frem din voksne side og vær undrende til hva det er som opptar ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han svarer ikke når jeg ringer, han har vært iskald nå i 2 dager nå. Men det ville alikavel ha blitt et sjokk for meg om han forlater meg. Forrige uke var han litt smådeppa, men sa alikavel at han elsket meg.Tror du bare han er sur og muligens blir blid igjen om jeg går "all in" for mer jobb og vakter? Jeg fikk fast stilling ifjor, å må jo innrømme at jeg har vært litt tafatt etter å finne meg en annen jobb - siden jeg nå har fast. Jeg får ekstra vakter der og har mer enn bare den 25%'en. 

Så du tror ikke han bare forlater meg nå? Bort fra meg og barn. Gå gjennom en krise i livet for å ikke orke å gi meg tid? Nei, jeg håper så inderlig at han bare er sur. Og jeg blir takknemlig om han er blid når han kommer hjem. Kjenner redselen er så stor for å bli forlatt nå, at livet vil omtrent komme tilbake igjen om han blir blid igjen. ❤ Vi gjør alt sammen, går turer og gikk også tur igår. Det er positivt at han ville det. 

Anonymkode: 29967...416

Hvorfor ringer du ham på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han svarer ikke når jeg ringer, han har vært iskald nå i 2 dager nå. Men det ville alikavel ha blitt et sjokk for meg om han forlater meg. Forrige uke var han litt smådeppa, men sa alikavel at han elsket meg.Tror du bare han er sur og muligens blir blid igjen om jeg går "all in" for mer jobb og vakter? Jeg fikk fast stilling ifjor, å må jo innrømme at jeg har vært litt tafatt etter å finne meg en annen jobb - siden jeg nå har fast. Jeg får ekstra vakter der og har mer enn bare den 25%'en. 

Så du tror ikke han bare forlater meg nå? Bort fra meg og barn. Gå gjennom en krise i livet for å ikke orke å gi meg tid? Nei, jeg håper så inderlig at han bare er sur. Og jeg blir takknemlig om han er blid når han kommer hjem. Kjenner redselen er så stor for å bli forlatt nå, at livet vil omtrent komme tilbake igjen om han blir blid igjen. ❤ Vi gjør alt sammen, går turer og gikk også tur igår. Det er positivt at han ville det. 

Anonymkode: 29967...416

Det er vanskelig å tro noe som helst ut i fra noen få innlegg, men det å forlate noen er gjerne en prosess som tar lang tid. Kanskje flere år. Altså tviler jeg på er noen akutt fare for det nå. Samtidig vil jeg ikke bagatellisere heller.

Pass på å ikke bli for intens nå. Jeg tror ikke det hjelper å ringe på jobb og tigge om at han skal si han er glad i deg hvis han ikke er i det humøret. Det kan fort bli noen slag i trynet for deg, og det trenger du ikke.

Lytt til det han sier og vis at du tar det på alvor. Kanskje dere kan bli enige om et par konkrete ting du kan gjennomføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror du bare han er sur og muligens blir blid igjen om jeg går "all in" for mer jobb og vakter?

Det hjelper vel lite om vi gjetter oss fram til et svar på dette? Vi har ingen krystallkule og kjenner bare din versjon.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg håper så inderlig at han bare er sur. Og jeg blir takknemlig om han er blid når han kommer hjem. Kjenner redselen er så stor for å bli forlatt nå, at livet vil omtrent komme tilbake igjen om han blir blid igjen.

Du må jo finne ut av hva dette handler om - hvorfor det er så viktig at du jobber mer - ikke bare gå rundt på tærne for at han skal være blid. Jeg er enig med de som skriver at du ikke må mase akkurat nå. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ekstra vakter der og har mer enn bare den 25%'en. 

Hvordan påvirker dette dagliglivet deres? Det er mange som sliter med å sjonglere en lav stillingsprosent, ekstravakter og familie, fordi det blir så uforutsigbart når man har fri og når man må jobbe, f.eks. i helgene. Kan misnøyen hans ha noe med dette å gjøre?

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...