Gå til innhold

Dagbok


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! :) Siden jeg ikke vet hvordan Dagbøker fungerer i praksis, så har jeg bare et par spørsmål. 

Når man oppretter dagboken sin og gir  den et navn Eks. "XY sin dagbok". Da blir det en slags boks hvor  alle fremtidige tråder XY postlegger kommer til å ligge? Og svar fra andre i trådene man lager. Det ville i så fall ha vært veldig ryddig på den måten. 

Anonymkode: 077fe...e9b

Nei, det blir som en hvilken som helst annen tråd man oppretter. Men det blir ikke spørsmål som de resterende forumene, men mer tanker og følelser, som en dagbok.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.10.2020 den 10.28, Admin skrev:

Da har jeg opprettet en kategori for dagbøker med innholdstelling for å få tilgang. Har sjekket ca postingene på de medlemmene som er aktive her inne også tar vi det derfra. Samtidig har jeg opprettet en regel mot at spammer man for å få tilgang til dagbøkene så blir man sperret fra å bruke det noen sinne.

Man kan ikke poste som anonymbruker i dagbokforumet, altså man må bruke nick.

Admin

Supert. Hvor mange innlegg må man ha for å få tilgang?

Anonymkode: af504...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Supert. Hvor mange innlegg må man ha for å få tilgang?

Anonymkode: af504...2f2

Vi har satt grensa på 75 også ser vi hvordan det går derfra.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 7.43, Admin skrev:

Vi har satt grensa på 75 også ser vi hvordan det går derfra.

Admin

Gjelder dette som bruker med eget nick eller teller også innlegg skrevet som anonym bruker? Jeg er klar over at man ikke kan opprette dagbok som anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Lillemus skrev:

Gjelder dette som bruker med eget nick eller teller også innlegg skrevet som anonym bruker? Jeg er klar over at man ikke kan opprette dagbok som anonym.

Hele poenget er vel at man skal være såpass fast / "synlig" bruker at man har skrevet en del innlegg med  nick.

Dessuten er det angivelig ganske komplisert å finne ut hvilke anonyme som (egentlig) har hvilket nick. Hvis man skriver anonymt, kommer det ikke på lista over Mine innlegg, så koplingen nick / anonymkode ligger ikke lett tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette gjelder kun innlegg skrevet under eget nick, så innlegg skrevet som anonymbruker vil ikke være nok og de går heller ikke under bruker i systemet. Dette er for at de som skal få tilgang til underforumet skal være brukere man i det minste kjenner igjen nicket til.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...