Gå til innhold

Noen som har erfaring med ISDTP terapi? Hvordan var det? Fungerte det for deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hjulpet meg mye. Fokus på det som skjer i relasjonen mellom deg og behandler. Ideen er at tankene og følelsene du får sammen med terapeuten også skjer i andre relasjoner ute i livet. Fokus på følelser og regulering av følelser. Koble kropp og hode sammen. Veldig intenst,ikke noe snikk snakk. Veldig vanskelig: 

Anonymkode: fb8a7...54c

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hjulpet meg mye. Fokus på det som skjer i relasjonen mellom deg og behandler. Ideen er at tankene og følelsene du får sammen med terapeuten også skjer i andre relasjoner ute i livet. Fokus på følelser og regulering av følelser. Koble kropp og hode sammen. Veldig intenst,ikke noe snikk snakk. Veldig vanskelig: 

Kan jeg spørre hva som er vanskelig?

16 minutter siden, antidot skrev:

Kan jeg spørre hva som er vanskelig?

Det at det er så intenst. Å kjenne veldig på de følelsene som er vanskeligst å kjenne på. Øver på å være i de følelsene. Følte meg veldig ‘naken’ og lite beskyttet. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at det er så intenst. Å kjenne veldig på de følelsene som er vanskeligst å kjenne på. Øver på å være i de følelsene. Følte meg veldig ‘naken’ og lite beskyttet. 

Forstår. Har akkurat begynt med ISDTP og det å være i kontakt med følelsene mine er noe jeg er ufattelig dårlig på, har virkelig stengt de helt av i mange år. Er veldig spent på hvordan de neste timene kommer til å bli og hvor lang tid det tar før jeg klarer å føle noe. Tok det lang tid for deg? (om du hadde samme problem?)

Endret av Niomi
53 minutter siden, antidot skrev:

Forstår. Har akkurat begynt med ISDTP og det å være i kontakt med følelsene mine er noe jeg er ufattelig dårlig på, har virkelig stengt de helt av i mange år. Er veldig spent på hvordan de neste timene kommer til å bli og hvor lang tid det tar før jeg klarer å føle noe. Tok det lang tid for deg? (om du hadde samme problem?)

Vanskelig å si. Det gikk gradvis. Og tilbake. Og frem igjen. Håper du får god hjelp av behandlingen! 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...