Gå til innhold

Angst for å bli skutt og drept

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av en fyr som lirker og lurer utenfor vinduene til soverommet mitt. Har dekket til vinduene så han ikke kan se inn, men da banket han på vinduet en god stund. Skulle tro han var Lei av å lirke og lure her nå, men jeg har enorm angst at han skal skyte meg. 
kan man få valium av slik angst?

kan jeg i det hele tatt fortelle oppfølgingsteamet om angsten og redselen uten å bli satt på ekstra antipsykotisk?

har endelig seponert cisordinol og slipper nå restless legs and arms...

Tar leponex og lamictal. Burde helt klart fått valium :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Marye skrev:

Av en fyr som lirker og lurer utenfor vinduene til soverommet mitt. Har dekket til vinduene så han ikke kan se inn, men da banket han på vinduet en god stund. Skulle tro han var Lei av å lirke og lure her nå, men jeg har enorm angst at han skal skyte meg. 

kan jeg i det hele tatt fortelle oppfølgingsteamet om angsten og redselen uten å bli satt på ekstra antipsykotisk?

Hva er det for en rar fyr som lusker utenfor vinduet ditt? Da hadde jeg blitt skremt. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Hva er det for en rar fyr som lusker utenfor vinduet ditt? Da hadde jeg blitt skremt. 

Av utseende er han en av våre nye landsmenn

Skrevet
Akkurat nå, Marye skrev:

Uff det hørtes ikke greit ut :( 

Skrevet
Akkurat nå, Marye skrev:

Hvis det faktisk er en mann som lurer utenfor vinduet ditt (og ikke noe du innbilder deg) skal du ringe politiet. 

Skrevet

Tenkt tanken om å ringe politiet, men han har nok dratt innen de kommer

får håpe han er lei nå da han ikke får noen respons 

Skrevet

Gå ut eller stå i vinduet og ta bilde av han med mobilen. Da tenker jeg han stikker. 

Anonymkode: 5f415...d95

Skrevet
1 time siden, Marye skrev:

Og løsningen er andre piller? Hvis denne fyren er virkelig så er løsningen å ringe politiet eller andre som kan hjelpe deg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...