Gå til innhold

navlen min er sykt mye rød inni seg og stinker. corona?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

i går drog jeg ut en hvit masse fra den. 

 

IMG-20210102-172730.jpg

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterfluen
1 minutt siden, Ekstra skrev:

Sikkert ubehagelig, men skjønner ikke hva det har med korona å gjøre.

jeg leste en study der de sa at rash can ne the only symptom of covid in some cases. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg leste en study der de sa at rash can ne the only symptom of covid in some cases. 

Hvis man leter kan man uansett finne tegn til symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
4 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Å herregud, du må holde navlen ren...

Dette har ingenting med korona å gjøre, kun urenslighet...

jeg vasker den nesten hver gang jeg dysjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
5 minutter siden, Ekstra skrev:

Hvis man leter kan man uansett finne tegn til symptomer.

ok da lette jeg etter rød navle også da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok da lette jeg etter rød navle også da... 

Da jeg snakket med deg sist så sa du at du ikke var redd for sykdommer. Hvorfor legger du da ut sånne ting da? Du legger det jo ut fordi du er engstelig ikke sant? Eller gjør du det bare for å vise andre? Som en kuriositet. "Se her dere, hva jeg har funnet nå!" Det må jo være derfor når det ikke er på gr av sykdomsangst? 

Anonymkode: 3bbbf...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg snakket med deg sist så sa du at du ikke var redd for sykdommer. Hvorfor legger du da ut sånne ting da? Du legger det jo ut fordi du er engstelig ikke sant? Eller gjør du det bare for å vise andre? Som en kuriositet. "Se her dere, hva jeg har funnet nå!" Det må jo være derfor når det ikke er på gr av sykdomsangst? 

Anonymkode: 3bbbf...fc6

nei det er jo bare fordi jeg lurer på hva det kan være, herreguuuud, er ikke dette et helseforum da?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutes ago, Blomsterfluen said:

nei det er jo bare fordi jeg lurer på hva det kan være, herreguuuud, er ikke dette et helseforum da?? 

Tror du trenger snakke med en hypokonder-behandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, Anonymkode skrev:

Tror du trenger snakke med en hypokonder-behandler.

ok. da skal jeg gjøre det. jeg trodde ikke rød irritert navle var hypokonderi, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det gjør skikkelig vondt kan det være betennelse.

Hvis det ikke er vondt, men du trekker ut hvit gørr er det nok bare gammel hud etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

jeg vasker den nesten hver gang jeg dysjer. 

Jeg vasker aldri navlen min, ikke utover at såpevannet renner over den når jeg dusjer. Du trenger neppe vaske inne i navlen. Rens forsiktig med pyrisept eller klorhexidin på en bomullsdott/pad og ha på sårpudder / potetmel (ja - det er supert mot såre babyrumper så jeg vil tro det vil funke her også!) eller sårsalve. Etter dusj tørker du bare forsiktig, jeg tørker aldri inne i navlen, men den er fin og hudfarget som den skal være. Om det ikke blir bedre etter kort tid så ta det opp med legen, dersom det er sopp som en annen foreslår så må du sikkert ha et soppmiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...