Gå til innhold

Har du vært utagerende mot helsevesenet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 minutter siden, kupton skrev:

Kan vi slippe disse meningsløse trådene?

Forresten så har jeg rapportert deg. Å kalle spørsmål som folk stiller for meningsløse syns ihvertfall ikke jeg er greit. 

Anonymkode: 7a439...9f2

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du vært det før? 

Det har jeg mange ganger  😅

Nei, gi meg en eneste god grunn til hvorfor jeg skulle vurdere det? Å gå løs på mennesker som vil ens beste... Jeg har riktignok blitt holdt fast, men tror det var relativt kortvarig og at jeg roet meg raskt da, men det var ikke fordi jeg ble voldelig mot andre.

Det virker nesten som om du er litt stolt av det, TS?

36 minutter siden, Glitter skrev:

Det har jeg aldri. I 2017 ble jeg beltelagt to ganger da jeg var ute av kontroll, men jeg var ikke på noe tidspunkt utagerende mot dem. Prøvde kun å komme meg løs og fri fra tvangsinnleggelse. 

Å være utagerende handler jo ikke kun om å slå andre. Det kan også være f. Eks at man slår i dører, kaster ting osv.. 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å være utagerende handler jo ikke kun om å slå andre. Det kan også være f. Eks at man slår i dører, kaster ting osv.. 

Ja det kan vel bety så mangt. For min del var det full panikk fordi de ikke lot meg gå og holdt meg fast. Jeg var svært syk den sommeren der. Visste ikke opp eller ned på meg selv. Men har heldigvis ikke skjedd slikt som det siden da.

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten så var jo dessuten spørsmålet om man har vært utagerende MOT helsevesenet. Man er jo ikke det hvis man slår i en vegg eller en dør. Man er derimot det hvis man kaster ting på dem.

Vil ikke kalle det utagerende kjeftet på miljø personalet som ikke gjorde jobben sin. Har bedt en frekk psykiater om å dra seg til h.... ut av rommet.  Har kjeftet nattevakt huden full for at han var så kip å ikke åpne døra 5 minutter før tiden da jeg skulle ut å røyke. Det var ingen regel om når en kunne gå ut å røyke på natta ,noen nattevakter slapp ut andre ikke, kipe folk får høre det.

Anonymkode: c1ab6...125

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...