Gå til innhold

Redd for å bli sendt til Syria

Anbefalte innlegg

Gjest Hjerneskada

Jeg er redd politiet plutselig dukker opp på døra mi og sender meg til Syria fordi de tror jeg er en terrorist eller noe. Jeg er ikke en terrorist. Jeg ville aldri skadet et annet menneske. Men de mener at jeg ikke hører hjemme i Norge tror jeg. De mener at jeg ikke passer inn og at terrorister som meg skal vekk. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/459394-redd-for-%C3%A5-bli-sendt-til-syria/
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Jeg er redd politiet plutselig dukker opp på døra mi og sender meg til Syria fordi de tror jeg er en terrorist eller noe. Jeg er ikke en terrorist. Jeg ville aldri skadet et annet menneske. Men de mener at jeg ikke hører hjemme i Norge tror jeg. De mener at jeg ikke passer inn og at terrorister som meg skal vekk. 

Er du opprinnelig fra Syria?

Anonymkode: 854ea...aee

Gjest Hjerneskada
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du opprinnelig fra Syria?

Anonymkode: 854ea...aee

Nei men DNA testen viste at jeg var litt gresk og italiensk. Men jeg føler folk planlegger å sende meg dit fordi jeg ikke skal være i Norge av div grunner. 

Gjest Hjerneskada
58 minutter siden, kupton skrev:

Jeg synes du skal fortelle fastlegen din om dette. Hun vil hjelpe deg.

Jada fastlegen bare smiler når jeg forteller sånt og sier at det ikke er sånn. At jeg ville vært den siste de hadde tatt osv. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...