Gå til innhold

Grand Prix på lørdag. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Jeg leser på facebook at Jorn  er manges storfavoritt.  Jeg må ærlig si at det er ikke min type låt. Liker Keino best. 

Tror at : Jorn,  Keino,  Emmy,  og  Raylee er de som vil kjempe i toppen. Men er redd for at Jorn blir storfavoritten til folket og vinneren. 

Fortsetter under...

20 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Jeg leser på facebook at Jorn  er manges storfavoritt.  Jeg må ærlig si at det er ikke min type låt. Liker Keino best. 

Tror at : Jorn,  Keino,  Emmy,  og  Raylee er de som vil kjempe i toppen. Men er redd for at Jorn blir storfavoritten til folket og vinneren. 

Emmy er min favoritt tror jeg. Hvorfor er Jorn manges storfavoritt??? Vel, jeg liker den ikke, men musikk er jo en smakssak. :) Men han minner meg voldsomt om han gamle rockeren i Love actually! 🤣

9 minutter siden, Lillemus skrev:

Emmy er min favoritt tror jeg. Hvorfor er Jorn manges storfavoritt??? Vel, jeg liker den ikke, men musikk er jo en smakssak. :) Men han minner meg voldsomt om han gamle rockeren i Love actually! 🤣

Godt å høre at du har en annen favoritt enn Jorn. Jeg leste i kommentarfeltet på facebook der mange skriver at de heier på Jorn. Noen tror rockere slår ann. Husker spesiellt Finland som tidligere hadde rockelåt etter rockelåt. Og jeg mener de vant eller kom langt med disse rockelåtene i finalen.  Jeg liker ikke rockelåter så godt. 

Jeg mener Keino er helt super. Men musikk er en smakssak 😊

Endret av Thebutterfly
4 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Godt å høre at du har en annen favoritt enn Jorn. Jeg leste i kommentarfeltet på facebook der mange skriver at de heier på Jorn. Noen tror rockere slår ann. Husker spesiellt Finland som tidligere hadde rockelåt etter rockelåt. Og jeg mener de vant eller kom langt med disse rockelåtene i finalen.  Jeg liker ikke rockelåter så godt. 

Jeg mener Keino er helt super. Men musikk er en smakssak 😊

Finland vant med Lordi og "Hard Rock Hallelujah" som blåste alle av stolene - tror alle satt med hakeslepp det året! *haha* Men de har vel ikke gjort det noe særlig siden?

Jorn er helt sikkert en fin fyr, men musikken er ikke for meg og jeg tror heller ikke den har noe i MGP å gjøre.

8 minutter siden, Lillemus skrev:

Finland vant med Lordi og "Hard Rock Hallelujah" som blåste alle av stolene - tror alle satt med hakeslepp det året! *haha* Men de har vel ikke gjort det noe særlig siden?

Jorn er helt sikkert en fin fyr, men musikken er ikke for meg og jeg tror heller ikke den har noe i MGP å gjøre.

Har ikke hørt mye fra Finland siden. 

Jorn er helt sikkert en fin fyr, men musikken hans er støy og bråk etter min mening. Men det er en smakssak  :). Den har ihvertfall fått enormt mye likes på youtube.  Og det er jo en del som ser ut til å elske rock. 

Endret av Thebutterfly

Jeg ser på et helt program for første gang nå. Det er mye høyere nivå enn før. 

Witch wood kunne gjort det bra internasjonalt. Låta fester, seg og er bra. (Litt flaut med hekseklisjeene.)

Imerika har en ordentlig bra låt, men litt dårlig stemme.

Blåsemafiaen overrasket positivt. Jeg har lest om det og så for meg noe veldig flaut Blues Brothers opplegg, men det var bare litt flaut og de var virkelig gode til å spille. VIRKELIG gode, altså. 

Tix var dessverre veldig kjedelig. Rart han ikke kommer opp med en bedre låt. 

Jorn er flinke, men generisk og utdatert. "Dad-rock."

Keiino er ok. De gjentar seg selv litt.

Det er det jeg har fått med meg

Annonse

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Det ble Tix! Hadde han som favoritt da Blåsemafian røyk og er godt fornøyd kjenner jeg. :) 

Håpet på Keiino, men når ikke de vant er TIX greit.

Selv om det burde vært Ulrikke...

Endret av cilie
På 17.2.2021 den 8.58, Thebutterfly skrev:

Har ikke hørt mye fra Finland siden. 

Jorn er helt sikkert en fin fyr, men musikken hans er støy og bråk etter min mening. Men det er en smakssak  :). Den har ihvertfall fått enormt mye likes på youtube.  Og det er jo en del som ser ut til å elske rock. 

Huff ja, dette var bråk. Kanskje det mest bråkete jeg noen gang har hørt. Helt forferdelig satan rock av ondeste type.

Anonymkode: e446a...5e0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...