Gå til innhold

Hva slags truser bruker du (kvinner)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor gammel er du?

Anonymkode: cfee2...1a3

Hva skal du med de opplysninger? Og det er normal folkeskikk å opplyse om det samme selv først, før andre svarer. Hvorfor skal vi svare deg når du ikke opplyser noe om deg selv?

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Hva skal du med de opplysninger? Og det er normal folkeskikk å opplyse om det samme selv først, før andre svarer. Hvorfor skal vi svare deg når du ikke opplyser noe om deg selv?

Jeg bruker tanga uten string. Er 29

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker tanga uten string. Er 29

Jeg er 52, bruker selvsydde bestemorstruser som dekker rumpa og går godt opp i livet. :D Kan kanskje kalles oldemorstruser forresten, med tanke på hvor spreke og ungdommelige mange bestemødre er i dag...

1 time siden, Lillemus skrev:

Det var ganske frekt svar.  Hva skal man egentlig med spørsmål og svar her på dol?  Jeg hadde reagert sterkt på hvis noen kom med pekefinger om normal folkeskikk når jeg skriver innlegg.

Anonymkode: 900a4...a47

Annonse

1 minutt siden, Kalevaala skrev:

Jeg har ikke tenkt å gi næring til fantasiene dine. Synes du skal gå et annet sted med dem. 

Jeg er ingen creepy mannsgris med truse-fetisj, jeg lurer bare på hva slags truser det er vanlig å gå med. 

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ganske frekt svar.  Hva skal man egentlig med spørsmål og svar her på dol?  Jeg hadde reagert sterkt på hvis noen kom med pekefinger om normal folkeskikk når jeg skriver innlegg.

Synes ditt svar var frekkere. Det er ikke normalt å spørre om slikt denne tråden gjør. I alle fall når man ikke opplyser om hva pokker som er grunnen til ett så sært spørsmål. Vedkommende kan jo være en trusefetisj for alt vi vet.

Anonymkode: 5b137...a53

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ditt svar var frekkere. Det er ikke normalt å spørre om slikt denne tråden gjør. I alle fall når man ikke opplyser om hva pokker som er grunnen til ett så sært spørsmål. Vedkommende kan jo være en trusefetisj for alt vi vet.

Jeg sa jo at jeg ikke var det! Herregud altså, går det ikke an å spørre om ting uten at noen skal freake ut? 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lenge siden det var en tråd om å kaste undertøy.  Ikke rart at noen lar seg inspirere.  Det er ingen som trenger å svare.  

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa jo at jeg ikke var det! Herregud altså, går det ikke an å spørre om ting uten at noen skal freake ut? 

Det er noen som alltid ser fanden i alle hjørner.  Slapp av og glem de som svarer som de eier hele dol.  Det er ikke et nytt fenomen.

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noen som alltid ser fanden i alle hjørner.  Slapp av og glem de som svarer som de eier hele dol.  Det er ikke et nytt fenomen.

Takk 

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten morsomt å se at de som ikke har noe imot å vise trusevasken sin til naboene og forbipasserende ikke kan fortelle hva slags truser de bruker på et anonymt forum! 😂 

Å henge ut truser til tørk - hvis noen fortsatt gjør det... - har i så fall en hensikt... 

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så skal man ta deg på ordet? En hemmelig bruker som hele posten er ett spørsmål, uten å nevne seg selv og motivasjon for spørsmålet? Sært.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så skal man ta deg på ordet? En hemmelig bruker som hele posten er ett spørsmål, uten å nevne seg selv og motivasjon for spørsmålet? Sært.

Jeg sa alder og trusetype lenger opp. Så den der kan du rulle inn igjen. Men er ikke 29 da, der løy jeg. Men jeg regnes vel for å være ung 😊 Og jeg synes det hadde vært morsomt å se om trusemodeller eller preferanser er ulikt i forskjellige aldre, og om det endre seg med årene etterhvert som man blir eldre. Jeg skulle nok ha skrevet dette i HI, så beklager til alle med udiagnostisert paranoia! 😅 Legen er bare et tastetrykk unna! 

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten morsomt å se at de som ikke har noe imot å vise trusevasken sin til naboene og forbipasserende ikke kan fortelle hva slags truser de bruker på et anonymt forum! 😂 

Jeg har fortalt det jeg er interessert i å fortelle i den andre tråden: Hvite, kjedelige / masseproduserte bomullstruser. Midi-modell. 

Alderen min gidder jeg ikke oppgi, men jeg kunne sannsynligvis vært mora di. 

Akkurat nå, laban skrev:

Jeg har fortalt det jeg er interessert i å fortelle i den andre tråden: Hvite, kjedelige / masseproduserte bomullstruser. Midi-modell. 

Alderen min gidder jeg ikke oppgi, men jeg kunne sannsynligvis vært mora di. 

Se der ja, takk for svar! 😊

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa alder og trusetype lenger opp. Så den der kan du rulle inn igjen. Men er ikke 29 da, der løy jeg. Men jeg regnes vel for å være ung 😊 Og jeg synes det hadde vært morsomt å se om trusemodeller eller preferanser er ulikt i forskjellige aldre, og om det endre seg med årene etterhvert som man blir eldre. Jeg skulle nok ha skrevet dette i HI, så beklager til alle med udiagnostisert paranoia! 😅 Legen er bare et tastetrykk unna! 

Du kaller meg paranoid? Da kan vel jeg mistenke deg for å være pervers? Ingen har noen garanti for att du ikke er en mann i 50 årene som sitter med trusa på kneet? Eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...