Gå til innhold

Googlet på engelsk (problemene mine) og det var mye bra forklaring

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg googlet «why do i have no interest» eller noe slik. Og sånne ting som «why dont i make anything in my Life» så kommer det opp mange lignende spørsmål.

Det stod bra forklart. Det stod at man er tom fordi man aldri fikk bli kjent med seg selv. Man ble aldri godtatt eller ble fortalt at man måtte bli noe annet eller ble hysjet ned hele tiden. Eller fortalt at man er feil hele tiden. 

Og jeg vet jeg har nevnt det før, men hvordan kan man ikke bli deprimert og tro at livet bare jobber mot når man plutselig når en topp hvor man tror livet falt på plass? Og så må du tilbake til den kjedelige tilværelsen fordi du ikke passet DER heller?

Alle steder jeg har vært i det siste har jeg ikke klart å nyte. Fordi jeg følte at jeg ikke skulle vært der. 

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...