UtakknemligDiva Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Jeg googlet «why do i have no interest» eller noe slik. Og sånne ting som «why dont i make anything in my Life» så kommer det opp mange lignende spørsmål. Det stod bra forklart. Det stod at man er tom fordi man aldri fikk bli kjent med seg selv. Man ble aldri godtatt eller ble fortalt at man måtte bli noe annet eller ble hysjet ned hele tiden. Eller fortalt at man er feil hele tiden. Og jeg vet jeg har nevnt det før, men hvordan kan man ikke bli deprimert og tro at livet bare jobber mot når man plutselig når en topp hvor man tror livet falt på plass? Og så må du tilbake til den kjedelige tilværelsen fordi du ikke passet DER heller? Alle steder jeg har vært i det siste har jeg ikke klart å nyte. Fordi jeg følte at jeg ikke skulle vært der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/459776-googlet-p%C3%A5-engelsk-problemene-mine-og-det-var-mye-bra-forklaring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.