Gå til innhold

Gynekologisk eller allmennlege spørsmål?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg skal til gynekolog 21 april for celleprøve å har fått avbestillingstime når det evnt skulle dukket opp. 
men til spørsmålet mitt. Jeg har siden januar har noe rotete menstruasjonssyklus. Normal mensen hos meg varer fra 4-5 dager ca. Og kommer som regel med alt fra 28-34 dagers mellomrom og har alltid mens smerter 2 første døgn. Men i januar startet det altså, kun 2 dager fra den 11 januar, ingen smerter, 5 februar liten blødning, 7 februar 2 dager mensen normal blødning, 10 februar liten blødning, 19 februar vanlig mensen til 23 februar, så små blødninger ved tørk bare frem til 7 mars, litt større blødning i noen timer for så å stoppe opp å ingen smerter noen av di gangene. Så nå i dag starter det pån igjen med litt mindre enn vanlig mensen blødning. Føler ett trøkk nedi bekken/ nederst i magen hele tiden. Ikke no spesielt smerter , har vært oppblåst 1 ukes tid , forstoppelse, magen blir hard ved mat inntak å jeg har lagt på meg 3 kg på par uker bare. Skal også sies jeg er veldig trøtt hele tiden. Foruten om blødningen skulle jeg trodd jeg var gravid men alle tester er negative. 
 

noen som har vært borti lignende? Jeg holder på bli tullerusk, å Google er ikke veldig snill 😅 så Gyn timen kan jo egnt ikke komme fort nok nå. Men i mellomtiden spørr jeg her. Å håper på svar.

Anonymkode: 50ffa...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Må legge til att jeg har ikke gått på prevensjon siden 2013. 

Anonymkode: 50ffa...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
MiaMaia skrev (1 minutt siden):

Du kan evnt ringe å høre med legekontoret hva de anbefaler?

Jeg har vært i kontakt med dem, fikk beskjed om å kontakte Gyn for å bli satt på avbestillingsliste , så venter på time. Men er jo litt nysgjerrig i all ventingen om hva det kan være 😊

Anonymkode: 50ffa...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har vært i kontakt med dem, fikk beskjed om å kontakte Gyn for å bli satt på avbestillingsliste , så venter på time. Men er jo litt nysgjerrig i all ventingen om hva det kan være 😊

Anonymkode: 50ffa...31c

Da er det nok bare å vente, å prøve å ikke Google og gruble seg i hjel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...