Gå til innhold

Hvor mange dager i uka spiser du poteter til middag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg tenker det normale er fem dager i uka.

Anonymkode: 22b77...8dd

På menyen denne uka sto poteter to ganger, en gang i pytt i panne (som gikk ut av planen fordi vi spiste rester i stedet) og en gang som ovnsstekte sammen med fiskeburger. Eller er det laks og kylling (hver sin dag) med ovnsbakte grønnsaker, speilegg på brød og to dager jegergryte med ris.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker det normale er fem dager i uka.

Hvorfor tenker du at normalen er fem dager i uka?  Finnes det noe normalt eller unormalt ift. potetspising?

Anonymkode: 63d05...175

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor tenker du at normalen er fem dager i uka?  Finnes det noe normalt eller unormalt ift. potetspising?

I følge Opplysningskontoret for Poteter er det normalen.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

I følge Opplysningskontoret for Poteter er det normalen.

Jeg bryr meg fint lite om jeg er unormal potetspiser.  Jeg spiser kanskje poteter en til to ganger i uka, gjennomsnittlig.  I morgen skal jeg lage bacalao og da går det en del poteter.  Snart skal jeg lage lasagne og så står en pastarett på menyen snart.  Det blir nok lammekoteletter med poteter i påsken.  Hvis jeg hadde kunnet få gjester hadde det blitt lammestek.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg bryr meg fint lite om jeg er unormal potetspiser.  Jeg spiser kanskje poteter en til to ganger i uka, gjennomsnittlig.  I morgen skal jeg lage bacalao og da går det en del poteter.  Snart skal jeg lage lasagne og så står en pastarett på menyen snart.  Det blir nok lammekoteletter med poteter i påsken.  Hvis jeg hadde kunnet få gjester hadde det blitt lammestek.

Du ligger under normalen altså.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...