Gå til innhold

Arbeidsavklaring og psykisk helse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har vert hos Frisk. De begynte med å kartlegge hva jeg hadde av kompetanse, hvilke interesser jeg har og hvordan jeg er som person. Skjemaer og møter. For så å prøve å finne en jobb som passet. Etterhvert fant de en jobb. Så hadde de kontakt med meg og den bedriften for å se hvordan det gikk. Hva jeg kunne gjøre og ikke. Jeg måtte også skrive dagbok. Jeg valgte å ikke være super åpen om problemene mine med dem. Rett og slett fordi jeg ikke stoler på folk generellt. Håper du finner noe som passer.

Anonymkode: bbdfd...f7d

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har vert hos Frisk. De begynte med å kartlegge hva jeg hadde av kompetanse, hvilke interesser jeg har og hvordan jeg er som person. Skjemaer og møter. For så å prøve å finne en jobb som passet. Etterhvert fant de en jobb. Så hadde de kontakt med meg og den bedriften for å se hvordan det gikk. Hva jeg kunne gjøre og ikke. Jeg måtte også skrive dagbok. Jeg valgte å ikke være super åpen om problemene mine med dem. Rett og slett fordi jeg ikke stoler på folk generellt. Håper du finner noe som passer.

Var du der for å avklares i forhold til uføretrygd? Hvordan gikk det når du ikke var helt åpen?

AnonymBruker
Fru2020 skrev (2 timer siden):

Var du der for å avklares i forhold til uføretrygd? Hvordan gikk det når du ikke var helt åpen?

Jeg var der på AAP for arbeidsutprøving/avklaring, og helst finne en ordinær jobb. Jeg har vert åpen med NAV. Ikke noe valg. Og forklarte at å måtte brette ut problemene mine var en stor belastning for meg. Og veldig stigmatiserende. Det forsto både NAV og Frisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...