Gå til innhold

Mann lå død i leilighet i 9 år, ingen reagerte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I desember 2020 får vi et anonymt tips. En mann er funnet død i en leilighet. Det er ikke så uvanlig. Men det er ikke like vanlig med tips om at noen har ligget død i nesten ett tiår.

Han døde naturlig. Vi vet også at han ikke hadde kontakt med familien sin. Det var sånn han ville ha det.

En gang i mars i fjor hadde vaktmesteren behov for å komme seg inn i leiligheten til Michael. Det har politiet fortalt oss. Det skulle gjøres arbeider.

Opp igjennom årene har det vært flere ting som burde ha vært gjort. Brannvarslerne i alle leilighetene skulle vært sjekket et år. Men det ble ikke gjort i Michael sin leilighet.

Siden ingen fikk kontakt med ham, så trodde naboer at Michael var på en institusjon. Andre trodde han bare hadde flyttet.

https://www.nrk.no/osloogviken/xl/mann-la-dod-i-leilighet-i-oslo-i-ni-ar-1.15337692

Dette blir mer og mer vanlig fremover. I motsetning til andre land, er vi i Skandinavia ekstremt selvstendige og uavhengige fra hverandre. Det fører med seg en epidemi av ensomhet og isolasjon.

Har en frykt for å ende opp slik.

Anonymkode: 12023...511

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han hadde jo barn, så jeg lurer veldig på hva som var grunnen til at de ikke hadde kontakt. For alt vi vet så kan det jo være at han ikke var snill mot dem, eller var av den sorten som rett og slett ønsket å være alene da han heller ikke hadde noe kontakt med naboer og venner. Kanskje han var for slitsom å forholde seg til, hvem vet.

Hvis min mann dør før meg så ender jeg nok fort opp med å bli en slik en som ligger død frem til liklukta sprer seg i oppgangen.

Anonymkode: dc25b...636

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...