Gå til innhold

Vannlating og trening


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Voksen mann`45 år, som har et underlig problem. For ca 10 år siden hadde jeg trent relativt mye styrketrening og tok ofte skikkelig i. En natt etter trening måtte jeg opp og tisse. Det startet normalt, men så stoppet alt opp. Fikk ikke ut en dråpe. Etter å ha vært våken en stund og gått litt rundt i stua, så "løsnet" det og jeg fikk tisset. Dette gjentok seg noen ganger. På dagtid funka alt som normalt, men hadde en følelse av å være tissetrengt nesten hele tiden. Gikk til slutt til lege som undersøkte prostata, urinen osv... fant ikke noe galt. Ble videresendt til urolog som etter må frem og tilbake mente at jeg kunne ha noe som het prostatitt. Problemet gav seg etterhvert, men dukker av og til opp. Som regel i forbindelse med kraftig trening. Står opp om natta, begynner å tisse, men så stopper plutselig alt opp. På dagtid er det aldri noen problemer. Da renner det som det skal, men kan være tissetrengt nesten hele tiden. Slik er det noen dager, og så bare forsvinner problemet av seg selv.

Noen som har erfart noe av det samme, eller har noen teori om hva dette kan være

Anonymkode: ceefa...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...