Gå til innhold

Svelger dere ofte feil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei 

Jeg opplever å svelge feil omtrent ukentlig. Har gjort det før rett som det er også, men nå har det skjedd oftere. Blir redd for at det er noe farlig. Hva er deres erfaringer, svelger dere feil av og til og evt hvor ofte? Svelger spytt feil, det renner liksom ned av seg selv. Skjer ikke med mat og drikke (har selvsagt skjedd før det også da, men nå er det spytt som er problemet tydeligvis). 

Anonymkode: 09e85...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har gjort det mye, men det er ikke noe fysisk galt med meg. Har gjort det i flere år og tenker ikke at det er noe galt, bare uheldig.

Anonymkode: 5b661...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angstfull20
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har gjort det mye, men det er ikke noe fysisk galt med meg. Har gjort det i flere år og tenker ikke at det er noe galt, bare uheldig.

Anonymkode: 5b661...e4d

Takk for svar! Godt å høre at det ikke er noe galt. Skjer det ofte med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Angstfull20 skrev (7 minutter siden):

Takk for svar! Godt å høre at det ikke er noe galt. Skjer det ofte med deg? 

Ja det skjer noen dager i uken i snitt. Irriterende, men har blitt vant med det🙃

Anonymkode: 5b661...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angstfull20
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det skjer noen dager i uken i snitt. Irriterende, men har blitt vant med det🙃

Anonymkode: 5b661...e4d

Ok, «godt» å høre at det ikke bare er meg og at du lever helt fint med det tross alt 😊 Takk for svar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Angstfull20 skrev (3 minutter siden):

Ok, «godt» å høre at det ikke bare er meg og at du lever helt fint med det tross alt 😊 Takk for svar! 

Bare hyggelig, vi er jo alle forskjellige, og noen svelger bare mer feil enn andre. Jeg har det også sånn at det av og til bare "renner" feil ned i halsen, og jeg svelger aldri mat feil( har skjedd selvfølgelig)Jeg choker ofte på mitt eget spytt med andre ord😅

Anonymkode: 5b661...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angstfull20
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Bare hyggelig, vi er jo alle forskjellige, og noen svelger bare mer feil enn andre. Jeg har det også sånn at det av og til bare "renner" feil ned i halsen, og jeg svelger aldri mat feil( har skjedd selvfølgelig)Jeg choker ofte på mitt eget spytt med andre ord😅

Anonymkode: 5b661...e4d

Det er akkurat sånn jeg har det, med at spyttet bare renner feil ned i halsen! 😅 

Tusen takk for at du delte, det hjalp på en angstfull person som lett får helseangst 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Angstfull20 skrev (1 time siden):

Det er akkurat sånn jeg har det, med at spyttet bare renner feil ned i halsen! 😅 

Tusen takk for at du delte, det hjalp på en angstfull person som lett får helseangst 🙈

❤️Jeg har hatt mye angst selv (også helseangst) og OCD. Er frisk nå. Vet akkurat hva du går igjennom for noe som virker uskyldig på andre. Men som sagt, jeg svelger ofte feil som du gjør. Hadde dette vært et fysisk problem så hadde vi hatt problem med å svelge mat, og det har vi jo ikke😊Tenker det er mer sunt en farlig, vi er ikke i fare for munntørrhet ihverfall😂

Anonymkode: 5b661...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angstfull20
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

❤️Jeg har hatt mye angst selv (også helseangst) og OCD. Er frisk nå. Vet akkurat hva du går igjennom for noe som virker uskyldig på andre. Men som sagt, jeg svelger ofte feil som du gjør. Hadde dette vært et fysisk problem så hadde vi hatt problem med å svelge mat, og det har vi jo ikke😊Tenker det er mer sunt en farlig, vi er ikke i fare for munntørrhet ihverfall😂

Anonymkode: 5b661...e4d

Tusen takk for hyggelige svar, det hjelper virkelig! ❤️ Veldig hyggelig å høre at du er blitt frisk fra angsten! 😃👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Angstfull20 skrev (11 minutter siden):

Tusen takk for hyggelige svar, det hjelper virkelig! ❤️ Veldig hyggelig å høre at du er blitt frisk fra angsten! 😃👏

❤️

Anonymkode: 5b661...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angstfull20
Nathea skrev (2 minutter siden):

Jeg setter noen ganger maten i halsen. Eller at jeg hoster etter at jeg har drikker. Svelger feil.

❤️

Takk for svar! ❤️ Jeg har blitt så bekymret for dette, og det føles litt mer ufarlig når andre også opplever det samme ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angstfull20 skrev (8 timer siden):

Takk for svar! ❤️ Jeg har blitt så bekymret for dette, og det føles litt mer ufarlig når andre også opplever det samme ❤️

Jeg svelger feil rett som det er, spesielt drikke. Skal ikke mye til heller og da får jeg en hostekule av en annen verden, kroppen reagerer voldsomt og jeg hoster til jeg brekker meg og både tårer og snørr renner og jeg klarer ikke snakke skikkelig på flere minutter. Veldig gøy når det skjer offentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angstfull20
Lillemus skrev (1 time siden):

Jeg svelger feil rett som det er, spesielt drikke. Skal ikke mye til heller og da får jeg en hostekule av en annen verden, kroppen reagerer voldsomt og jeg hoster til jeg brekker meg og både tårer og snørr renner og jeg klarer ikke snakke skikkelig på flere minutter. Veldig gøy når det skjer offentlig. 

Tusen takk for svar! ❤️

Uff, det er virkelig ubehagelig når det skjer altså! 

Det hjelper å høre at det også kan skje med andre, da tenker jeg at det mest sannsynlig er helt normalt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angstfull20 skrev (3 timer siden):

Tusen takk for svar! ❤️

Uff, det er virkelig ubehagelig når det skjer altså! 

Det hjelper å høre at det også kan skje med andre, da tenker jeg at det mest sannsynlig er helt normalt 😊

Det er nok helt normalt. :) Veldig ubehagelig, men ikke unormalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...