Gå til innhold

Tørr i munnen, blir fort sliten : sukkersyke ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ikke vært til legen med det. Men jeg er veldig avhengig av cola med sukker. Ca en liter hver dag. Blir svimmel om jeg ikke drikker det. Ellers : konstant munntørr. 

Kan dette være tegn på sukkersyke? Kan jeg få kjøpt noe på nett eller apoteket slik at jeg får målt blodsukkeret selv ? 

Anonymkode: f24bf...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har ikke vært til legen med det. Men jeg er veldig avhengig av cola med sukker. Ca en liter hver dag. Blir svimmel om jeg ikke drikker det. Ellers : konstant munntørr. 

Kan dette være tegn på sukkersyke? Kan jeg få kjøpt noe på nett eller apoteket slik at jeg får målt blodsukkeret selv ? 

Anonymkode: f24bf...c16

La legen ta seg av det, bestill time tidlig på dagen og kom fastende slik at de kan ta blodprøve av deg med tanke på diabetes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (5 minutter siden):

La legen ta seg av det, bestill time tidlig på dagen og kom fastende slik at de kan ta blodprøve av deg med tanke på diabetes. 

Jeg skal bestille time og sjekke det. Er nok best. Har gått rundt slik i lengre tid og det er litt plagsomt iblant. Er mulig ikke sukkersyke men lurt å sjekke det. 

Anonymkode: f24bf...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du veldig veldig tørst og drikker store mengder veske om dagen samtidig som du raser ned i vekt, så ville jeg tenkt sukkersyke. Men det er greit å sjekke slikt hos legen uansett. Jeg gjør det 2 ganger i året.

Anonymkode: da5b8...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...