Gå til innhold

Iøynefallende kuttsår

Anbefalte innlegg

påskelilje
Nicklusheletida skrev (6 timer siden):

Nå måtte jeg trekke på smilebåndet. Visst er du omsorgsfull, men hvordan kan du være så sikker på at dette handler om selvskading ? 

Kanskje hun har gjort det samme som jeg gjorde i vinter, nemlig fjernet noen fettkuler ( lipomer) ? Jeg har arr på armene nå. Det kan se ut som jeg har kuttet meg med kniv, men jeg går med kjole uten ermer for det. 

Det betyr ikke at jeg trenger oppmerksomhet , jeg vil helst ikke at fremmede stopper meg på gata og nei jeg har det ikke fryktelig vondt 😀

Dette var ikke sår fra kirurgiske inngrep.

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten

Det er en veldig fin tanke av deg @påskelilje men jeg har arr på lårene som jeg gjør alt for å skjule og hvis det skulle blir alt for varmt en gang hadde jeg skammet meg og blitt veldig flau om noen spurte om jeg trengte hjelp. Jeg tenker at hun kanskje er avhengig av å kutte seg og det trenger ikke nødvendigvis at hun trenger akutt hjelp og er nær selvmord. Høres ut som du har et stort hjerte❤️

Ny Medlem skrev (På 2021-7-26 den 23.28):

Det er en veldig fin tanke av deg @påskelilje men jeg har arr på lårene som jeg gjør alt for å skjule og hvis det skulle blir alt for varmt en gang hadde jeg skammet meg og blitt veldig flau om noen spurte om jeg trengte hjelp. Jeg tenker at hun kanskje er avhengig av å kutte seg og det trenger ikke nødvendigvis at hun trenger akutt hjelp og er nær selvmord. Høres ut som du har et stort hjerte❤️

Takk for din kommentar også. Jeg skjønner nå at jeg gjorde rett i å bare gå forbi. Vanskelig å vite når en ser noen som ikke har det noe godt (dette var nye sår)...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...