Gå til innhold

Hva vil du si er meninga med livet for deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Tjene penger og finne nye veier. Jeg liker å finne nye metoder og liker å ha dem for meg selv for min erfaring er at ting blir ødelagt om du sprer noe. Folk ødelegger veldig mye. 

Jeg liker å være nyttig og til hjelp. 

Jeg vil ha det gøy, og savner mer å ha det. 
Forelskelse er også en viktig del for meg. Jeg trenger å føle at jeg ser noe i andre, men dessverre erfarer jeg at få uker etter at forelskelsen starter så er det bare sorgen.

hattifnattus

At jeg har en hverdag som er levelig og noe å stå opp til. Et eller annet som løpet av dagen får meg til å smile og tenke at jeg er glad for å leve. Det trenger ikke å være en satt standard av andre så lenge jeg selv føler det er meningsfullt. Hobbyene mine, trene, gå turer i skogen, lære noe nytt, tilbringe tid med min samboer, begynne på en god serie/spill eller lese en spennende bok. Trygghet og forutsigbarhet er to ting jeg trenger for å ha et godt liv, og det kombinert med det førstnevnte er det jeg tenker er meningen med mitt liv. Hverdagsglede hvor jeg klarer å sette pris på de små tingene og ikke minst alltid fortsette å lære noe nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...