Gå til innhold

Kupton, kan AP gi varige skader?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fikk Abilify injeksjoner i ett år også måtte jeg slutte fordi bivirkningene var uutholdelige. Ekstrem rastløshet. Brukte akineton som hjalp veldig, men kunne ikke bruke det for alltid heller. Nå er det et halvt år siden jeg sluttet på Abilify og rastløsheten er enda ikke blitt helt borte. Har også rykninger og skjelvinger i kroppen som jeg ikke hadde før. Har det en sammenheng og tror du det vil forsvinne snart? 

Anonymkode: c7333...8af

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/462020-kupton-kan-ap-gi-varige-skader/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg går på zyphadera. Har fått en stor mage av det. Kosthold og aktivitet hjelper ikke. Får jeg tilbake min slanke kropp når jeg slutter på zyphadera? Eller går ikke det heller tilbake etter at man har sluttet med medisiner? Jeg var helt flat i magen før jeg begynte på zyphadera. 

Anonymkode: 4883d...093

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg går på zyphadera. Har fått en stor mage av det. Kosthold og aktivitet hjelper ikke. Får jeg tilbake min slanke kropp når jeg slutter på zyphadera? Eller går ikke det heller tilbake etter at man har sluttet med medisiner? Jeg var helt flat i magen før jeg begynte på zyphadera. 

Jeg tar zyprexa hver dag. Det har jeg gjort i 17 år, med unntak av noen måneder. Jeg har gått ned 34 kg i vekt det siste halvannet året. Ved å spise mindre. Ved å spise mindre vil magen din også krympe. Om den blir fast og fin igjen er noe annet, da hud ikke lar seg slanke bort.

Anonymkode: 01b06...625

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg tar zyprexa hver dag. Det har jeg gjort i 17 år, med unntak av noen måneder. Jeg har gått ned 34 kg i vekt det siste halvannet året. Ved å spise mindre. Ved å spise mindre vil magen din også krympe. Om den blir fast og fin igjen er noe annet, da hud ikke lar seg slanke bort.

Jeg har sluttet å spise kjøtt og sukker, er i aktivitet,  men magen går ikke bort. Jeg har holdt på en måned nå. Moren min sier at det nok kommer av medisinene. Jeg skal heldigvis slutte med dem nå.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har sluttet å spise kjøtt og sukker, er i aktivitet,  men magen går ikke bort. Jeg har holdt på en måned nå. Moren min sier at det nok kommer av medisinene. Jeg skal heldigvis slutte med dem nå. Jeg har ikke så mye å gå ned ellers. Har tynne armer og ben.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er forresten imponerende å gå ned 34 kg. 

Det var ganske lett faktisk. Bare kuttet 40-50% av matinntaket. Spiser det samme som før. Men nå har jeg stagnert noen måneder. Vet ikke om jeg kommer ytterligere ned, men jeg skal ikke opp i vekt mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...