Gå til innhold

Jeg har så barnslige fakter :( jeg blir så deprimert når jeg ser meg selv på bilde/film

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet

Folk tar jo bilder. Vi ser gjennom, og så ser jeg meg da. Jeg ser jo at det er ting ved meg som kanskje skiller seg litt fra andre. Jeg synes rett og slett jeg ser barnslig ut. Jeg finnes ikke sexy, sensuell, elegant, selvsikker på en måte. Jeg beveger meg nesten som en 13 år gammel jentunge. Jeg virker mindre smart. Jeg har stive bevegelser, liksom sånne anspente. Hvordan slutter jeg å se ut som en jentunge i bevegelsene? Det er jo ikke rart at jeg har blitt mobbet, at jeg er uinteressant osv og når jeg er slik. Folk ser meg sikkert som ei som er lett å manipulere, naiv. Hvorfor skal en oppegående mann forelske seg i meg? jeg er et barn i en voksen  kropp! 
Jeg ser også ofte jevnaldrende som autoritære personer, har jeg lett for. 
Er det virkelig ikke mulig å bli kvitt dette?

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
90tallsbarn skrev (På 2021-8-3 den 10.25):

Folk tar jo bilder. Vi ser gjennom, og så ser jeg meg da. Jeg ser jo at det er ting ved meg som kanskje skiller seg litt fra andre. Jeg synes rett og slett jeg ser barnslig ut. Jeg finnes ikke sexy, sensuell, elegant, selvsikker på en måte. Jeg beveger meg nesten som en 13 år gammel jentunge. Jeg virker mindre smart. Jeg har stive bevegelser, liksom sånne anspente. Hvordan slutter jeg å se ut som en jentunge i bevegelsene? Det er jo ikke rart at jeg har blitt mobbet, at jeg er uinteressant osv og når jeg er slik. Folk ser meg sikkert som ei som er lett å manipulere, naiv. Hvorfor skal en oppegående mann forelske seg i meg? jeg er et barn i en voksen  kropp! 
Jeg ser også ofte jevnaldrende som autoritære personer, har jeg lett for. 
Er det virkelig ikke mulig å bli kvitt dette?

Hvor gammel er du ?

UtakknemligDiva
Skrevet
FGT skrev (21 minutter siden):

Hvor gammel er du ?

Sist i 20-årene

Skrevet
90tallsbarn skrev (16 timer siden):

Sist i 20-årene

Ok, tror det kan ha noe med din tenkemåte , og som kan utstråle i din vøre måte, uten at jeg skal si noe helt sikkert om det. Har du fått noen diagnose `? 

Skrevet
FGT skrev (8 minutter siden):

Ok, tror det kan ha noe med din tenkemåte , og som kan utstråle i din vøre måte, uten at jeg skal si noe helt sikkert om det. Har du fått noen diagnose `? 

Hun har tidligere sagt at hun er 30, ikke "sist i 20-årene". Og hun har Asperger. 

Anonymkode: 8b62b...fc2

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hun har tidligere sagt at hun er 30, ikke "sist i 20-årene". Og hun har Asperger. 

Anonymkode: 8b62b...fc2

Ok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...