AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Hei. Jeg har tatt minipress 5mg i flere år om kvelden for mareritt. Nå har de sluttet å selge de og jeg har nå fått synonym fra utlandet (Via apoteket) "Prazosin Hydrochloride Capsules" 5mg. De på apoteket sa at dette var samme som Minipress 5mg. Jeg har ikke hatt problemer med blodtrykksfall når jeg har tatt vanlig minipress 5mg om kvelden, men på den ny så sliter jeg med mye blodtrykksfall og nesten besvimelser til langt utpå formiddagen/ettermiddagen før det gir seg. Trodde de skulle oppføre seg helt likt? Dette er et preparat som er uregistrert i Norge mens får ved spesiell søknad. Dessverre så selges ikke den jeg er vant til lenger. Bør jeg da prøve meg uten? Eller er dette noe som kan gå over? Anonymkode: aab8d...2b7 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/462085-minipress-vs-synonympreparat-bivirkninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.