Gå til innhold

Minipress vs synonympreparat. Bivirkninger.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. 

Jeg har tatt minipress 5mg i flere år om kvelden for mareritt. Nå har de sluttet å selge de og jeg har nå fått synonym fra utlandet (Via apoteket) "Prazosin Hydrochloride Capsules" 5mg. De på apoteket sa at dette var samme som Minipress 5mg. 

Jeg har ikke hatt problemer med blodtrykksfall når jeg har tatt vanlig minipress 5mg om kvelden, men på den ny så sliter jeg med mye blodtrykksfall og nesten besvimelser til langt utpå formiddagen/ettermiddagen før det gir seg. Trodde de skulle oppføre seg helt likt? 

Dette er et preparat som er uregistrert i Norge mens får ved spesiell søknad. Dessverre så selges ikke den jeg er vant til lenger. Bør jeg da prøve meg uten? Eller er dette noe som kan gå over? 

Anonymkode: aab8d...2b7

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...