Gå til innhold

Å bli avvist på fb

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du har 3 søsken og mange felles venner. To av søsknene dine responderer aldri på det du legger ut på fb, og ikke får du en bursdagshilsen heller. Bare «alle» andre får respons. Det er så sårt for meg å se på. Over lang tid har det gjort noe med meg. Jeg vet at jeg ikke har gjort noe galt også. Hvordan ville du håndtert det? 

Anonymkode: 63c31...275

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/462102-%C3%A5-bli-avvist-p%C3%A5-fb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det bryr jeg meg ingenting om :) Jeg sitter ikke med lupe for å følge med å like alt som legges ut jeg heller, kan ikke forvente at andre gjør det. Jeg deler fordi det er noe jeg synes er koselig, ikke fordi jeg skal sitte å føre regnskap over hvem som liker og ikke liker.

Anonymkode: a4240...73d

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har 3 søsken og mange felles venner. To av søsknene dine responderer aldri på det du legger ut på fb, og ikke får du en bursdagshilsen heller. Bare «alle» andre får respons. Det er så sårt for meg å se på. Over lang tid har det gjort noe med meg. Jeg vet at jeg ikke har gjort noe galt også. Hvordan ville du håndtert det? 

Anonymkode: 63c31...275

Ingenting å bry seg om. Søstra mi legger ut ting hele tida, men det er sjeldent jeg responderer på det. Hun blir ikke fornærmet av det 😊

Anonymkode: 28eef...f65

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...