Gå til innhold

Behandler sier jeg er flink til å skrive, tror dere hun mener det eller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Behandler jeg går til sier jeg er flink til å skrive, tror dere hun mener det eller at hun sier det bare fordi hun vet hvor dårlig selvtillit jeg har, eller noe annet?

Anonymkode: 9add9...784

Hvordan skal vi vite hva din behandler mener? :) Du kan vel spørre henne selv?

Anonymkode: 82b8c...f55

Vet ikke, men tror ikke hun ville sagt det hvis det ikke var sant. En behandler skal jo si det som det er. Ikke at jeg tror hun hadde sagt at du ikke var det, men at når hun sier du er det er det nok sant.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Behandler jeg går til sier jeg er flink til å skrive, tror dere hun mener det eller at hun sier det bare fordi hun vet hvor dårlig selvtillit jeg har, eller noe annet?

Har du skrevet mye til henne du da? :)

Anonymkode: 36304...a0e

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du skrevet mye til henne du da? :)

Anonymkode: 36304...a0e

Nei, ikke egentlig. Hun har vel bare lest en tekst som jeg har skrevet. Men har skrevet mer nå i sommer som jeg tenkte hun kunne lese da. 

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg føler meg trygg på at hun mener det, men det kan samtidig være hun velger å si det fordi du trenger å høre det.

Det er ingen motsetning der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...