Gå til innhold

Jeg er redd for å bli trett

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva mye energi er og hvor mye energi en egentlig skal ha. Hører liksom om så mange som føler seg slitne hele tiden. Når blir det min tur? Noen ganger er jeg redd for at jeg har for mye energi og får svi for det senere.

Anonymkode: 23171...d5d

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/462183-jeg-er-redd-for-%C3%A5-bli-trett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kupton skrev (1 time siden):

Det har blitt trendy 🙂

Håper det bare er det. For jeg har vært slik før. I tenårene. Det var ikke noe liv. Når du vil leve livet, men er for sliten for det og bare vil finne senga i stedet. 

Så jeg har lurt på hvordan folk kan gå rundt og klage over hvor slitne det er, men likevel ser du dem ofte ute... du ser dem kanskje ikke trene, men du ser dem på kafe, på fest, på jobb. 

Jeg synes IKKE det er noe å trakte etter isåfall. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Håper det bare er det. For jeg har vært slik før. I tenårene. Det var ikke noe liv. Når du vil leve livet, men er for sliten for det og bare vil finne senga i stedet. 

Så jeg har lurt på hvordan folk kan gå rundt og klage over hvor slitne det er, men likevel ser du dem ofte ute... du ser dem kanskje ikke trene, men du ser dem på kafe, på fest, på jobb

Jeg synes IKKE det er noe å trakte etter isåfall. 

Kan jo ikke skulke jobben fordi man er sliten.

Anonymkode: 69129...631

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kan jo ikke skulke jobben fordi man er sliten.

Anonymkode: 69129...631

Nei, men en kan bli så sliten at man ikke kommer seg på jobb til slutt. Og det er slike ting jeg er redd. Så blir man irritert på kroppen for at den ikke har den energien. Går fint med meg altså. Jeg bare er redd det skal bli sånn.

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er det ikke greit å si at man er sliten om man virkellg er sliten heller? Hvis man har en hard jobb og kommer hjem og Ikke orker så mye.. 

Anonymkode: 6ccc5...3b1

Jo. Men nå mener jeg slike som alltid er slitne. Det er jo ikke noe liv. Når man ikke orker å gjøre noe til slutt. 

frosken skrev (På 2021-8-13 den 16.41):

Interessant artikkel. En av mine utfordringer er at jeg ikke gjenkjenner følelser. Jeg bruker ofte ordet sliten. Kanskje jeg skulle øve mer på å være presis; jeg er trett, jeg er trist, jeg er oppgitt...... 

Det må jeg tenke på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...