Gå til innhold

Savner betjentene fra fengselet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kan du ikke skjønne at en som mest sannsynlig troller, vil vekke litt irritasjon, når den sammelydende posten blir postet for ørtende gang?

Søk litt på jeg vil i fengsel for der er det så fint, så får du se. Evnt kan dette være noen som troller om den andre personen. DVS at det er noen som synes det er morsomt å trolle med temaet som en annen skriver ærlig om. Clue nr 1 kan jo være att standard posteren som drømmer seg til fengsel aldri har vært i fengsel i følge henne selv, og nå plutselig har vært det likevel?

Anonymkode: e48fa...854

Uansett om dette er trolling eller ikke så har jeg ingenting å si til vedkommende.  Det er mange sprø innlegg på dol.

Fortsetter under...

Lillemus skrev (1 time siden):

Gjør du? Siden du forsvarer dette gnålet om hvor fint det er å være i fengsel så voldsomt?

Nå går du for langt Lillemus.  Jeg vet ingenting om denne personen, men jeg undrer meg over irritasjonen hos deg som kommer til uttrykk innimellom.  Hvorfor lar du ikke være å svare istedenfor å pirke på ordbruk som har ingenting å si?  

Aspergers Inc.
Savannah skrev (16 minutter siden):

Nå går du for langt Lillemus.  Jeg vet ingenting om denne personen, men jeg undrer meg over irritasjonen hos deg som kommer til uttrykk innimellom.  Hvorfor lar du ikke være å svare istedenfor å pirke på ordbruk som har ingenting å si?  

Du virker ganske gretten og irritert selv.

Savannah skrev (21 minutter siden):

Synes du også går veldig langt i å "forfølge" Lillemus for dette. Hva er hensikten din? 

Anbru skrev (1 minutt siden):

Synes du også går veldig langt i å "forfølge" Lillemus for dette. Hva er hensikten din? 

Jeg har ikke forfulgt Lillemus noe sted.  Forstår ikke hvorfor du er så ivrig å gjøre meg til syndebukk for et eller annet.

Annonse

Savannah skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke forfulgt Lillemus noe sted.  Forstår ikke hvorfor du er så ivrig å gjøre meg til syndebukk for et eller annet.

Jeg er ikke interessert i å gjøre noen til syndebukk, men det virker som om du er interessert i å gjøre Lillemus til det. 

Savannah skrev (8 timer siden):

Så når jeg stiller samme spørsmål tilbake til deg så går jeg for langt? Jøss. 

Du synes ikke det spiller noen rolle om man skriver psykolog eller psykopat? Vel, jeg synes det. Det er himmelvid forskjell på de to begrepene og at det skal være psykolog er meget lite sannsynlig. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lillemus: Du blir angrepet helt uten grunn i denne tråden. Savannah har tydelig behov for å rase litt og du ble den uheldige utvalgte. 

Anonymkode: 9e29f...fd6

Takk. 😊 Det går helt fint, men det var fint å se at flere forsvarte meg også. 😊 

Nicklusheletida
Lillemus skrev (8 timer siden):

Takk. 😊 Det går helt fint, men det var fint å se at flere forsvarte meg også. 😊 

Jeg vil gjerne forsvare deg også. Er lei av gnålinga og alle psykiatritrådene på åpent forum uten at admin reagerer. 

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (På 2021-8-14 den 13.22):

Da jeg var i fengsel så hadde jeg det veldig bra. Jeg hadde alltid en betjent som hjalp meg og satt ved siden av meg å så på tv, og noen ganger spilte vi spill. Vi bakte kake og drakk kaffe. Jeg likte ingen av de andre innsatte fordi de er psykologer. Jeg bare hang med de ansatte og vi hadde det flott. Dps sa at fengsel er perfekt sted for meg og det hadde dem rett i for der følte jeg meg helt hjemme. Det de ikke skjønte var at jeg faktisk ville like meg der (de trodde jeg skulle lide der), men det gjorde jeg ikke. Jeg hadde aldri opplevd å være så ønsket før som i fengselet. 

Anonymkode: ce0c7...847

Hvorfor legger du ikke slike tråder på psykiatri/dagbok der de hører hjemme ? 

Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Jeg vil gjerne forsvare deg også. Er lei av gnålinga og alle psykiatritrådene på åpent forum uten at admin reagerer. 

Hvorfor hopper dere ikke bare over slike tråder i stedet for å irritere dere og mate trollene?

Anonymkode: 7a8f6...bc8

Annonse

Nicklusheletida skrev (Akkurat nå):

Tenker ihvertfall at det kom tydelig og klart frem hvem som er den som står bak forherligelsen og drømmene om fengsel og som er opphavsmannen/kvinnen bak alle disse trådene. Man trenger ikke særlig evne til fantasi for å forstå det. 

Anonymkode: 3bf73...06c

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Tenker ihvertfall at det kom tydelig og klart frem hvem som er den som står bak forherligelsen og drømmene om fengsel og som er opphavsmannen/kvinnen bak alle disse trådene. Man trenger ikke særlig evne til fantasi for å forstå det. 

Jeg har ikke nok fantasi til å forstå det.

Anonymkode: 331d4...ac2

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor hopper dere ikke bare over slike tråder i stedet for å irritere dere og mate trollene?

Jo, det er vanligvis det jeg pleier å gjøre. Når jeg går inn på dol nå for tiden, så går jeg rett til åpent forum og leser overskriftene og så går jeg ut igjen uten å lese trådene, fordi overskriftene ligner psykiatriforumet. 

Noen ganger kommer jeg bare til : " Det vi diskuterer nå" og ser at alt enten er psykiatri eller det er et dagbokinnlegg som i realiteten også er psykiatri. Da går jeg ut igjen.

Grunnen til at jeg nå klikket inn i tråden, var fordi jeg så at Lillemus var den siste som hadde svart i tråden. Det ser ut til at det er meningen til at de skal være en glidene overgang til at dol skal blir et rent psykiatriforum. Ikke vet jeg, men det kan virke slik.

Uansett, jeg har vært her i så mange år og en gang må det jo ta slutt uansett, så ingen stor krise for meg, men ville i hvert fall støtte Lillemus i det hun skrev.

Nicklusheletida
Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Jo, det er vanligvis det jeg pleier å gjøre. Når jeg går inn på dol nå for tiden, så går jeg rett til åpent forum og leser overskriftene og så går jeg ut igjen uten å lese trådene, fordi overskriftene ligner psykiatriforumet. 

Noen ganger kommer jeg bare til : " Det vi diskuterer nå" og ser at alt enten er psykiatri eller det er et dagbokinnlegg som i realiteten også er psykiatri. Da går jeg ut igjen.

Grunnen til at jeg nå klikket inn i tråden, var fordi jeg så at Lillemus var den siste som hadde svart i tråden. Det ser ut til at det er meningen til at det skal være en glidene overgang til at dol skal blir et rent psykiatriforum. Ikke vet jeg, men det kan virke slik.

Uansett, jeg har vært her i så mange år og en gang må det jo ta slutt uansett, så ingen stor krise for meg, men ville i hvert fall støtte Lillemus i det hun skrev.

Nicklusheletida skrev (16 minutter siden):

Grunnen til at jeg nå klikket inn i tråden, var fordi jeg så at Lillemus var den siste som hadde svart i tråden. Det ser ut til at det er meningen til at de skal være en glidene overgang til at dol skal blir et rent psykiatriforum. Ikke vet jeg, men det kan virke slik.

Ja, forumet har tapt seg bare mer og mer. De kjente nickene er her stadig mindre. Jeg er redd forumet bare dør sakte men sikkert ut, og ledelsen bryr seg ikke. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, forumet har tapt seg bare mer og mer. De kjente nickene er her stadig mindre. Jeg er redd forumet bare dør sakte men sikkert ut, og ledelsen bryr seg ikke. 

Nicklusheletida skrev (24 minutter siden):

Men kan ikke de kjente nickene starte flere tråder selv da? 

Anonymkode: 331d4...ac2

Nicklusheletida skrev (45 minutter siden):

@froskener blant dem som ikke synes at det betyr noe hvor man poster innlegg. Hun ble irritert på meg for ikke så lenge siden da jeg sa noe om at riktig tema bør ligge på riktig forum. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...