Gå til innhold

Har bare lyst til å være kronisk ruset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå spørs det vel hvilken type rus du tenker på. Om det er den harde, dyre sorten kan du risikere å ruinere deg økonomisk. I verste fall miste bostedet ditt hvis du utsetter deg for mye gjeld. Men all type kronisk rus er skadelig. Du vil også risikere å bli hjerneskadet og til slutt ikke greie å ta vare på deg selv. Rus kan også utløse alvorlig psykiatrisk sykdom. Leveren din og andre organer vil også kunne ta skade, og du vil risikere å bli alvorlig somatisk syk. Du vil også stå i risiko for å miste familie og venner, m.m 

Vil derfor anbefale deg at du søker profesjonell hjelp til å takle livet i stedet for å "selvmedisinere" med rus. 

Endret av Gjest
UtakknemligDiva

Hvilken rus? Å shoppe kan gi rus. Rusmidler gir forskjellig rus og tilstanden din påvirker opplevelsen av rusen.

Jeg har selv vært veldig tiltrukket av ting som gir gode følelser. Men man innser ting etter hvert og må veie for og imot om det er verdt det eller ikke. 

Men du tolerer alt etter hvert og til slutt bruker du det bare for å ikke bli dårlig. 

Har ikke brukt særlig mye jeg da. Har hatt et par perioder der jeg misbrukte alkohol. Drakk fordi jeg kjedet meg og det dempet all spenning og angst. I tillegg klarte jeg å huske ting jeg ikke evnet å huske ellers. Så lysere på alt. Men alltid våknet jeg dårlig og dehydrert. Kroppen forfalt fort og jeg ble i dårligere form. Dyrt er det og.Nå drikker jeg av og til og bare fordi andre i miljøet gjør det men hensikten er ikke å bli dritings. 

Kaffe kan gi litt rus, men den går mer på å bruke hodet. Adhd medisiner og, men store doser er jævla ubehagelig når du blir deg selv igjen. Da blir du skrubbsulten og får veldig behov for å være aktiv! 😛 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...