AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 Noen som har erfaring med innleggelse på akuttpost og DPS i Ålesund? Hvordan var de ansatte? Hvordan følte du deg ivaretatt? Hvordan var behandlingen? Følte du at du fikk den hjelpen du trengte? Anonymkode: 5794f...696 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/462198-erfaring-med-innleggelse-p%C3%A5-akuttpost-og-dps-i-%C3%A5lesund/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har erfaring med innleggelse på akuttpost og DPS i Ålesund? Hvordan var de ansatte? Hvordan følte du deg ivaretatt? Hvordan var behandlingen? Følte du at du fikk den hjelpen du trengte? Anonymkode: 5794f...696 Ligg unna, er mitt råd. Gjelder akuttposten, og iallefall dps. Jeg følte meg ikke vel sammen med de ansatte der, det var litt sånn ovenfra og ned. På akuttposten fikk jeg et ultimatum om å enten ta litium eller dra hjem. Jeg valgte litium da jeg var veldig dårlig. Men jeg er ikke i nærheten av en bipolar diagnose. Det har blitt sagt at det er dårlig miljø blant de ansatte og at det går utover pasientene. Følte meg ikke ivaretatt i der hele tatt. Og som sagt, på dps kan du risikere å bli sett ned på Dette er altså mine opplevelser fra de to plassene. Du må gjøre dine egne erfaringer. Men du spurte. Anonymkode: c4441...433 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/462198-erfaring-med-innleggelse-p%C3%A5-akuttpost-og-dps-i-%C3%A5lesund/#findComment-4052981 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ligg unna, er mitt råd. Gjelder akuttposten, og iallefall dps. Jeg følte meg ikke vel sammen med de ansatte der, det var litt sånn ovenfra og ned. På akuttposten fikk jeg et ultimatum om å enten ta litium eller dra hjem. Jeg valgte litium da jeg var veldig dårlig. Men jeg er ikke i nærheten av en bipolar diagnose. Det har blitt sagt at det er dårlig miljø blant de ansatte og at det går utover pasientene. Følte meg ikke ivaretatt i der hele tatt. Og som sagt, på dps kan du risikere å bli sett ned på Dette er altså mine opplevelser fra de to plassene. Du må gjøre dine egne erfaringer. Men du spurte. Anonymkode: c4441...433 Så leit å høre at du har en dårlig erfaring. Er det lenge siden du var der? Også litt skremmende at det til og med blir sagt det er dårlig miljø, da er det vel ganske ille? Om det er sånn at det nesten har blitt allmennkunnskap? (eller hvordan en skal si det). Jeg er veldig usikker på om jeg skal takke ja til innleggelse eller ikke. Anonymkode: 5794f...696 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/462198-erfaring-med-innleggelse-p%C3%A5-akuttpost-og-dps-i-%C3%A5lesund/#findComment-4052987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.