Gå til innhold

Rarhet/hva er det egentlig?

Anbefalte innlegg

Sliter jo med rarhet i hodet fremdeles, hva kan det være tro? Det er en sånn slitehetsfølelse og at alt blir litt tåkete på en måte, er vant til å se ned i bakken når jeg går tur. I dag så jeg opp og rundt meg og kjente på denne rarheten, det er jo ikke fra hjertet og blodtrykket går vel opp når jeg går. Og risperdal tar jeg jo og, hva kan det da være? Må jeg bare belage meg på å gå rundt med dette? Er det ingenting å gjøre? Men har jo isolert meg en stund nå, i morgen er det trening. Bare håper jeg klarer det, vil jo trene da. Men det er denne rarheten som plager meg, må jeg bare leve med det? Det går jo ikke over. Var veldig rar når jeg var hos kardiolog og full i angst, måtte slite for å gå det lille stykket hjem. Treningen er jo i samme området, er redd jeg ikke klarer å trene pga rarhet. Det er vanskelig å gjøre ting, tror ikke det er angst heller. Eller er det det? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/462208-rarhethva-er-det-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan rarheten være depersonalisering, fremmedfølelse?

Anonymkode: 6fa30...f73

Ja kanskje det, ting blir jo veldig uvirkelig. Tror en psykolog skrev det om meg en gang, depersonalisering...bare vet ikke hva det betyr. Skal lese om det. 

Endret av stjernestøv

Det kunne være depersonalisering blandet med angst mente sykepleieren, angsten har mange former. Er bare så lei av at dette er en del av min hverdag, jeg kommer aldri til å bli bra og det gjør meg trist og lei :( Har aldri en helt normal dag, det er alltid noe....jo innimellom føler jeg meg litt bedre men det hører med til sjeldenhet. Kan ikke bare proppe i meg vival heller, men gjør det hver kveld. Finner litt roen da med isfolket. 

Annonse

Marye skrev (1 minutt siden):

Jeg sliter med rarhet i huet særlig nå som jeg var noen dager uten cisordinol 

fatter ikke hva det er. Er ikke angst eller noe sånt

Det føles veldig fysisk hos meg, men angst kunne føles fysisk. Og så er det den fjernheten og uvirkelighetsfølelsen, veldig ubehagelig. 

Annonse

Marye skrev (12 minutter siden):

Klarer ikke være med venner når jeg har det sånn. Må bare reise hjem snarest mulig og legge meg nedpå

Jeg hadde det sånn på trening i går, det er grusomt og var sånn resten av dagen. Gikk hjemover med vennene mine, var veldig tungt å gå hjem. La meg når jeg kom hjem, prøver å gjøre litt ting selv om jeg har det sånn men det er vanskelig. 

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde det sånn på trening i går, det er grusomt og var sånn resten av dagen. Gikk hjemover med vennene mine, var veldig tungt å gå hjem. La meg når jeg kom hjem, prøver å gjøre litt ting selv om jeg har det sånn men det er vanskelig. 

Ja, det er grusomt…:/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...